رندرهایی از تبلت گوگل پیکسل منتشر شد - تکفارس 
رندرهایی از تبلت گوگل پیکسل منتشر شد - تکفارس 

رندرهایی از تبلت گوگل پیکسل منتشر شد

مهدی حلوائی
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - 09:30
تبلت گوگل پیکسل

به‌نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد تا همانند اپل اکوسیستم اختصاصی خود را طراحی کند و در حال حاضر در راستای همین هدف گوشی‌های سری پیکسل ۶ و ایربادهای پیکسل بادز را به بازار عرضه کرده است. این شرکت همچنین بلندگو و نمایشگرهای هوشمند خود را در دسترس قرار داده است و گفته می‌شود که ساعت هوشمند پیکسل واچ نیز به‌زودی به جمع محصولات این شرکت اضافه خواهد شد. در این میان تنها جای تبلت اختصاصی گوگل در بازار حس می‌شود اما بر اساس گمانه‌زنی‌های جدید، گوگل در حال ساخت و طراحی این محصول نیز می‌باشد.

تبلت گوگل پیکسل

گوگل اخیراً نسخه‌ای از سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را به‌صورت آزمایشی برای دستگاه‌ها دارای نمایشگر بزرگ عرضه کرده است و همین موضوع می‌تواند به عرضه‌ی احتمالی تبلت اختصاصی این شرکت اشاره داشته باشد. حالا LetsGoDigital با همکاری جوزپه اسپینلی، طراح ایتالیایی، تصاویری از این تبلت را منتشر کرده است. ظاهراً این تصاویر بر اساس پتنتی بوده که گوگل در سال ۲۰۱۹ در کشور ژاپن به ثبت رسانده است.

تبلت گوگل پیکسل

نظر شما در مورد محصولات شرکت گوگل چیست؟ به‌نظر شما آیا این شرکت در بازار تبلت‌ها به موفقیت دست پیدا خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید