آمار فروش پیکسل ۶ گوگل رکورد زد - تکفارس 
آمار فروش پیکسل ۶ گوگل رکورد زد - تکفارس 

آمار فروش پیکسل ۶ گوگل رکورد زد

افشین نوری
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - 17:42
پیکسل ۶

گوگل اخیرا گوشی‌های سری پکسل ۶ را معرفی کرد و حالا آمار نشان می‌دهند که این سری موفقیت بسیار خوبی برای این شرکت در پی داشته است، بطوریکه این سری توانسته رکورد فروش مدل‌های قبلی پیکسل را بشکند.

گوگل امروز اعلام کرد که سری پیکسل ۶ بالاترین میزان فروش را در بین همه سری‌های پیکسل داشته است و توانسته در این زمینه رکورد بزند. هرچند گوگل به آمار دقیقی در این‌باره اشاره نکرد، اما ما با توجه به گزارش مالی این شرکت می‌توانیم حدس بزنیم که میزان فروش این سری به قدری بالا بوده است که باعث شده درآمد گوگل در سه ماه چهارم ۲۰۲۱ از مرز ۶۹ میلیارد دلار عبور کند که این عدد در مقایسه با درآمد ۵۲.۸ میلیارد دلاری این شرکت در سه ماهه چهارم ۲۰۲۰ رشد قابل‌توجهی را نشان می‌دهد.

مطالب مرتبط:

سودآوری گوگل نیز رشد چشمگیری داشته است و از ۱۹ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰ به ۲۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱ رسیده است. بنابراین، از آنحائیکه سری پیکسل ۶ در فاصله بین ماه‌های اکتبر و نوامبر ۲۰۲۱ معرفی شد، معلوم می‌شود که فروش بالای آن‌ها کمک بزرگی به افزایش درآمد گوگل کرده است.

در هر حال، به نظر می‌رسد که پیکسل ۶ می‌تواند تبدیل به محبوب‌ترین سری پیکسل گوگل بشود و باید منتظر آمار بعدی گوگل درباره این سری باشیم.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید