در آپدیت جدید تلگرام استیکرهای انیمیشنی بسازید - تکفارس 
در آپدیت جدید تلگرام استیکرهای انیمیشنی بسازید - تکفارس 

در آپدیت جدید تلگرام استیکرهای انیمیشنی بسازید

افشین نوری
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - 09:59
تلگرام

تلگرام آپدیت جدیدی عرضه کرده است که شامل چندین قابلیت جدید می‌شود و یکی از این قابلیت‌ها امکان ایجاد استیکرهای انیمیشنی است.

تلگرام گفته است که کاربران برای ایجاد این استیکرها از طریق ویدیو، نیاز به چند پیش‌شرط دارند و آن این است که ویدیوها باید فرمت WebM داشته باشند و از نرخ آن‌ها ۳۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی کنند. همچنین اندازه یک طرف ویدیوها ۵۱۲ پیکسل و اندازه طرف دیگر آن ۵۱۲ پیکسل یا کمتر باشد. مدت‌زمان ویدیوها نیز نباید بیشتر از ۳ ثانیه باشد و حجم آن حداکثر ۲۵۶ کیلوبایت باشد.

تلگرام

کاربران برای ایجاد استیکرهای انیمیشنی باید شرایط فوق را رعایت کنند، در غیر این صورت قادر به ایجاد آن‌ها نخواهند شد. البته انتظار می‌رود که تلگرام در آپدیت‌های بعدی، این شرایط را کمی تخفیف بدهد تا شرایط ساختن استیکرهای مذکور راحت‌تر بشود.

قابلیت‌های دیگری که در آپدیت جدید تلگرام ارائه شده است شامل ارائه آیکون قلب برای نمایش ری‌اکشن‌های مخفی به پیام‌ها و همچنین اضافه شدن پنج ری‌اکشن جدید می‌شود. تلگرام در این آپدیت همچنین چندین مشکل آپدیت‌های قبلی را رفع کرده و برای مثال کیفیت تماس‌ها را بهبود بخشیده و امکان ارسال پیام‌های بی‌صدا از طریق منوی اشترا‌ک‌گذاری را فراهم کرده است.

منبع: Android Authority

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید