گوگل قالب جدیدی برای جیمیل ارائه می کند - تکفارس 
گوگل قالب جدیدی برای جیمیل ارائه می کند - تکفارس 

گوگل قالب جدیدی برای جیمیل ارائه می کند

افشین نوری
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - 09:22
جیمیل

گوگل قصد دارد از هفته آینده قالب جدیدی برای جیمیل ارائه بکند که آن را سرویس‌های گوگل میت، گوگل چت و گوگل اسپیس یکپارچه خواهد کرد و کاربران همه این‌ها را در یک صفحه مشاهده خواهند کرد.

این طراحی جدید جیمیل قرار است تا آخر سه ماهه دوم امسال تبدیل به استاندارد بشود و همه کاربران قادر به استفاده از آن خواهند بود.

جیمیل

گوگل گفته است که از تاریخ ۸ فوریه کاربران جیمیل نوتیفیکیشنی را مشاهده خواهند کرد که از آن‌ها درخواست کرد قالب جدید را امتحان بکنند. قالب جدید جیمیل تقریبا مشابه قالب فعلی خواهد بود، اما سایر سرویس‌ها که در بالا به آن‌ها اشاره شد در سمت چپ صفحه نمایش داده خواهند شد.

به این ترتیب، کاربران قادر به دیدن اطلاعات خود در سرویس‌های گوگل میت، گوگل چت و گوگل اسپیس خواهند بود و از طریق نوار جستجوی جیمیل نیز این اطلاعات قابل‌دسترسی خواهند بود. گوگل از ماه آوریل امسال، این قالب را به‌صورت پیش‌فرض برای جیمیل ارائه خواهد کرد و کاربران تا آخر سه ماهه دوم ۲۰۲۲ قادر به بازگردان آن به حالت قدیمی خواهند بود. از این تاریخ به بعد، قالب جدید تبدیل به قالب استاندارد جیمیل خواهد شد و امکان تغییر آن وجود نخواهد داشت.

منبع: Techspot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید