آیفون SE 2022 با قیمت ۳۰۰ دلار در کشور هند مشاهده شد - تکفارس
آیفون SE 2022 با قیمت ۳۰۰ دلار در کشور هند مشاهده شد - تکفارس

آیفون SE 2022 با قیمت ۳۰۰ دلار در کشور هند مشاهده شد

مهدی حلوائی
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - 07:35
آیفون SE 2022

حدود یک ماه پیش گزارش‌هایی از احتمال عرضه‌ی زودهنگام گوشی آیفون SE 2022 منتشر شد و حالا نیز این گوشی به همراه نسخه‌های جدید آیپد ایر و آیپد در کشور هند مشاهده شده است. بر اساس گزارش ۹۱mobiles، این گوشی با شماره‌ مدل‌های A2783، A2595 و A2784 و با قیمت ۳۰۰ دلار برای انجام آزمایش به این کشور وارد شده است.

بر اساس این گزارش، اپل نسخه‌ی جدید آیفون SE را با نام آیفون SE 3 به بازار عرضه خواهد کرد. با این وجود، گمانه‌زنی‌های قبلی به عرضه‌ی این گوشی در سال ۲۰۲۳ و عرضه‌ی گوشی آیفون SE پلاس در ماه‌های آینده اشاره داشته‌اند. از این رو ممکن است که اطلاعات منتشر شده نیز مربوط به آیفون SE پلاس باشد. علاوه بر این گوشی، دو نسخه‌ی جدید از تبلت آیپد با شماره مدل A2588 و A2589 نیز به کشور هند ارسال شده است که احتمالاً همان تبلت مورد انتظار آیپد ایر ۵ می‌باشند. ظاهراً این محصول بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده است.

آیفون SE 2022

همچنین بر اساس این گزارش، نسخه‌ی اقتصادی آیپد نیز با شماره مدل‌های A2757 و A2589 حدود ۳۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. البته قیمت‌‌های اعلام‌شده بدون احتساب هزینه‌ی گمرک و موارد دیگر است و احتمالاً در زمان عرضه با قیمت‌های بالاتری روبه‌رو خواهیم بود. گمانه‌زنی‌های قبلی به عرضه‌ی گوشی آیفون SE 2022 در بین ماه‌های آپریل و می اشاره داشته‌اند اما بر اساس گزارش امروز، اپل این گوشی را در اوایل بهار سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد کرد.

نظر شما در مورد سری آیفون SE چیست؟ به‌نظر شما اپل باید چه ویژگی‌هایی را به نسخه‌ی جدید این گوشی اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید