واتساپ اشتراک گذاری عکس‌ها و ویدیوها را سریع تر و راحت تر می کند - تکفارس 
واتساپ اشتراک گذاری عکس‌ها و ویدیوها را سریع تر و راحت تر می کند - تکفارس 

واتساپ اشتراک گذاری عکس‌ها و ویدیوها را سریع تر و راحت تر می کند

افشین نوری
۸ بهمن ۱۴۰۰ - 07:41
واتساپ

وب‌سایت WABetainfo گزارش داده است که واتساپ در حال کار روی کار قابلیتی است که به کاربران اجازه خواهد داد خیلی سریع‌تر از قبل، مدیای مورد نظر خود را پیدا کرده و با دوستان‌شان به اشتراک بگذارند. این قابلیت قرار است ابتدا به‌صورت بتا عرضه بشود.

این قابلیت جدید که Media picker نام خواهد داشت دارای دو تب خواهد بود که عبارتند از Recent و Gallery. تب اول همه ویدیوها، عکس‌ها و گیف‌های اخیر شما را در داخل گالری نشان خواهد داد و تب دوم سایر ویدیوها، عکس‌ها و گیف‌ها را نمایش خواهد داد. بنابراین شما با استفاده از این دو تب خیلی سریع‌تر محتوای موردنظرتان را پیدا خواهید کرد.

مطالب مرتبط:

شما در حال حاضر برای پیدا کردن ویدیوها یا عکس‌های موردنظرتان مجبورید روی آیکون دوربین کلیک کنید و سپس در قسمت پایین صفحه، فایل‌های اخیر خود را پیدا کنید. این روش چندان سریع و سرراست نیست، ضمن اینکه شما نمی‌توانید همزمان چندین فایل را انتخاب کنید؛ اما در قابلیت جدید، همه این مشکلات رفع خواهند شد.

واتساپ

این قابلیت فعلا در نسخه ۲.۲۲.۴.۴ بتا واتساپ رویت شده است و ممکن است به‌زودی برای آی او اس نیز عرضه بشود. هنوز زمان عرضه عمومی این قابلیت مشخص نیست و باید منتظر بمانیم و ببینیم که این اتفاق چه زمانی خواهد افتاد.

بد نیست بدانید که واتساپ علاوه بر این قابلیت، روی قابلیت‌های خوب دیگری نیز در حال کار است که از آن جمله می‌توان به انتقال چت‌ها از اندروید به آی او اس، ویس پلیر سرتاسری، ری‌اکشن‌های جدید و موارد دیگر اشاره کرد.

منبع: Ms Power User

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.