یوتیوب شورتس رکورد زد؛ ۵ تریلیون بازدید در عرض دو سال - تکفارس 
یوتیوب شورتس رکورد زد؛ ۵ تریلیون بازدید در عرض دو سال - تکفارس 

یوتیوب شورتس رکورد زد؛ ۵ تریلیون بازدید در عرض دو سال

افشین نوری
۷ بهمن ۱۴۰۰ - 09:49
یوتیوب شورتس

ویدیوهای کوتاه در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند و تیک تاک بیش از هر پلتفرم دیگری در گسترش آن‌ها نقش داشته است. یوتیوب نیز در سال ۲۰۲۰ سرویسی به نام یوتیوب شورتس (YouTube Shorts) برای انتشار ویدیوهای کوتاه معرفی کرد که حالا تعداد کل بازدید‌های آن از مرز ۵ تریلیون گذشته است.

امروز سوزان ووجیتسکی (Susan Wojicicki)، مدیراجرایی یوتیوب، ضمن اعلام این رکورد، از برنامه‌های این شرکت برای پلتفرم شورتس در سال ۲۰۲۲  خبر داد. یوتیوب قصد دارد امسال برخی قابلیت‌های خرید و همچنین NFT را به این سرویس اضافه کند.

ووجیتسکی گفته است:

در حال حاضر، افراد بسیار زیادی به‌دنبال خلق محتوا در یوتیوب هستند و حالا پلتفرم شورتس با بیش از ۵ تریلیون بازدید توانسته به وظیفه خود در این زمینه عمل کند.

این تعداد بازدید برای پلتفرمی فقط دو سال از زمان راه‌اندازی آن گذشته است مسلما عدد فوق‌‌العاده‌ای است و اگر یوتیوب بتواند قابلیت‌های دیکری مثل «ریمیکس» را به شورتش اضافه کند مطمئنا شاهد کاربران بیشتری به سمت آن گرایش پیدا خواهند کرد. در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که رقابت یوتیوب و تیک تاک در زمینه ویدیوهای کوتاه به کجا ختم می‌شود.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.