اپل بار دیگر در صدر بازار گوشی هوشمند چین قرار گرفت - تکفارس 
اپل بار دیگر در صدر بازار گوشی هوشمند چین قرار گرفت - تکفارس 

اپل بار دیگر در صدر بازار گوشی هوشمند چین قرار گرفت

افشین نوری
۶ بهمن ۱۴۰۰ - 21:22
آیفون 13

اپل با معرفی سری آیفون ۱۳ موفقیت بسیار بزرگی برای خود رقم‌ زده است و این شرکت حالا در بزرگترین بازار گوشی هوشمند دنیا یعنی چین تبدیل به برترین برند شده است.

اپل در حالی به این موفقیت در بازار چین دست یافته است که شرکت‌های بزرگ چینی مانند هواوی، شیائومی، اوپو و ویوو فعالیت گسترده‌ای در این‌ کشور دارند.

این برای اولین بار نیست که اپل جایگاه نخست بازار گوشی هوشمند چین را از آن خود می‌کند. این شرکت در سال ۲۰۱۴ نیز توانست با فروش گوشی آیفون ۶ پلاس عملکرد بسیار خوبی در این بازار داشته باشد و بالاتر از همه شرکت‌ها قرار بگیرد.‌

اپل

دلیل اینکه آیفون ۶ پلاس مورد اقبال گسترده مشتریان چینی قرار گرفت این بود که نمایشگر بزرگتری نسبت به مدل‌های قبلی خود داشت و این برای اولین بار در سری آیفون اپل اتفاق می‌افتاد. آیفون ۶s پلاس نیز چنین وضعیتی داشت و با فروش خوبی مواجه شد. حالا اپل بعد از شش سال دوباره به صدر بازار گوشی هوشمند چین بازگشته است و هم‌اکنون حدود ۲۳ درصد از این بازار را در اختیار دارد.

دلیل اصلی فروش خوب گوشی‌های سری آیفون ۱۳ در چین می‌تواند بیشتر به خاطر شیفت کردن مشتریان هواوی به سمت اپل باشد، ضمن اینکه این گوشی‌ها با داشتن قیمت مناسب، از فناوری ۵G پشتیبانی می‌کنند و دوربین‌های قدرتمندی نیز دارند.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید