امکان پرینت گرفتن به نرم افزار Office آیپد اضافه شد - تکفارس 
امکان پرینت گرفتن به نرم افزار Office آیپد اضافه شد - تکفارس 

امکان پرینت گرفتن به نرم افزار Office آیپد اضافه شد

alierna
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 11:50
امکان پرینت گرفتن به نرم افزار Office آیپد اضافه شد - تکفارس 

شرکت مایکروسافت پیش از این قول داده بود که کاربرانی که از نرم افزار Office بر روی تبلت های آیپد خود استفاده می کنند، هیچ نیازی به پیدا کردن یک کامپیوتر و تکمیل کار خود پیدا نمی کنند. حال می بینیم که این شرکت بزرگ با به روز رسانی های جدید خود و اضافه کردن قابلیت هایی تازه در حال عمل کردن به قول خود است

نسخه ی جدید این پکیج نرم افزاری شامل برنامه های Excel, PowerPoint و Word می شود. خوشبختانه به تمامی این برنامه ها قبلیت پرینت کردن اضافه شده است. البته برای پرینت گرفتن، باید نرم افزار AirPrint بر روی تبلت آیپد ما نصب باشد. یکی از مشکلات نرم افزار Office، نسخه ی Ipad، نبود امکان پرینت کردن بود که بسیاری از نبودن آن گلایه داشتند. اما پرینت گرفتن تنها قابلیت اضافه شده در این به روز رسانی نیست.

در این به روز رسانی برنامه ی Excel قابلیت تغییر سایز خودکار خانه های جدول و سطر و ستون های اصلی برنامه را به دست آورده است. برنامه ی PowerPoint قابلیت راهنمایی استفاده از Keynote ها به وسیله ی Keynote-style را به ما می دهد. با استفاده از این قابلیت به راحتی می توانیم یک فایل پاورپوینت استاندارد و متناسب با سخنرانی های بزرگ آماده کنیم. باید به واقع پذیرفت که این برنامه یکی از بهترین برنامه های تولید محتوی موجود برای Ipad است.

این به روز رسانی از هم اکنون در App Store قابل دسترسی است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.