تصاویر گلکسی تب S8 از تمام زوایا منتشر شد - تکفارس 
تصاویر گلکسی تب S8 از تمام زوایا منتشر شد - تکفارس 

تصاویر گلکسی تب S8 از تمام زوایا منتشر شد

افشین نوری
۵ بهمن ۱۴۰۰ - 20:11
گلکسی تب S8

سامسونگ قرار است در رویداد ۲۰ بهمن خود علاوه بر سری گلکسی S22 خود از سری گلکسی تب S8 نیز رونمایی کند.

حالا ایوان بلاس، افشاکر مطرح، رندرهای جدیدی از این تبلت منتشر کرده است که طراحی آن را از تمام زوایا نشان می‌دهد. طبق این رندرها، گلکسی تب S8 دارای طراحی بسیار نازک و ظریف با حاشیه‌های یکنواخت در همه لبه‌هایش خواهد بود. دو گریل اسپیکر در دو لبه این تبلت دیده می‌شود و در قاب پشت دستگاه نیز محل قرارگیری قلم S Pen در کنار دوربین‌ها دیده می‌شود. این رندرها در رو رنگ مشکی و سفید ارائه شده‌اند.

براساس شایعات، گلکسی تب S8 استاندارد مجهز به یک نمایشگر ۱۱ اینچی با رزولوشن ۲۸۰۰ در ۱۷۵۲ پیکسل و گلکسی تب S8 پلاس مجهز به نمایشگر ۱۲.۴ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل خواهد بود و باتری آن‌ها به ترتیب ۸۰۰۰ و ۱۰۰۹۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت خواهد داشت. این دو تبلت احتمالا در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و خاکستری معرفی خواهند شد.

از طرف دیگر، گلکسی تب S8 اولترا از یک نمایشگر ناچ‌دار با دو دوربین سلفی و نمایشگری با وضوح ۲۹۶۰ در ۱۸۴۸ پیکسل بهره خواهد برد و انرژی آن را یک باتری ۱۱۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی برعهده خواهد داشت. هر سه مدل فوق احتمالا در دو نسخه ۵G و وای‌فای ارائه خواهند شد.

مطالب مرتبط:

کار پردازش سری گلکسی تب S8 را تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ برعهده خواهد داشت و در بخش نرم‌افزار شاهد اجرای اندروید ۱۲ خواهیم بود. سیستم دوربین پشت این تبلت‌ها ترکیبی از دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین سلفی آن‌ها یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

انتظار می‌رود قیمت پایه گلکسی تب S8 حدود ۸۵۰ دلار باشد و برای دانستن قیمت دقیق همه مدل‌ها باید تا رویداد آنپکد سامسونگ صبر کنیم.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید