اپل احتمالاً برند تناسب اندام پلوتون را خریداری خواهد کرد - تکفارس
اپل احتمالاً برند تناسب اندام پلوتون را خریداری خواهد کرد - تکفارس

اپل احتمالاً برند تناسب اندام پلوتون را خریداری خواهد کرد

مهدی حلوائی
۵ بهمن ۱۴۰۰ - 10:04
پلوتون

شرکت پلوتون (Peloton)، که در حوزه‌ی ساخت وسایل تناسب اندام فعالیت دارد، در حال حاضر با مشکلات متعددی مواجه بوده که منجر به کاهش قیمت محصولات این شرکت شده است و حتی گفته می‌شود که به‌زودی ۴۱ درصد از نیروری بازاریابی و فروش این شرکت نیز از کار برکنار خواهند شد.

علت اصلی این موضع، ورود شرکت‌های بزرگی مانند اپل به بازار وسایل تناسب اندام بوده که با عرضه‌ی محصولاتی با قیمت پایین‌تر موجب کاهش فروش محصولات پلوتون شده‌اند. پلوتون همچنین به کارکنان خود اعلام کرده است که تولید محصولاتی مانند دوچرخه‌ی ثابت و تردمیل این شرکت نیز بین ۶ هفته تا ۶ ماه متوقف خواهد شد. ارزش سهام این شرکت اخیراً با کاهشی ۲۴ درصدی روبه‌رو بوده و حدود ۸۵ درصد کمتر از مدت زمان مشابه در سال گذشته است.

اپل فیتنس پلاس

سقوط ارزش پلوتون باعث شده تا گمانه‌زنی‌هایی در خصوص خرید قریب‌الوقوع این شرکت توسط اپل منتشر شود. در صورتی که چنین اتفاقی صورت بگیرد، اپل احتمالاً تمام فروشگاه‌های پلوتون را تعطیل خواهد کرد و محصولات این شرکت را در فروشگاه‌های خود به فروش خواهد رساند. ارزش کلی این شرکت در حال حاضر ۷.۹ میلیارد دلار بوده که برای غول فناوری آمریکایی مبلغ چندان زیادی محسوب نمی‌شود.

نظر شما در مورد محصولات شرکت پلوتون چیست؟ به‌نظر شما آیا اپل این شرکت را خریداری خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید