شیائومی ۱۲ اولترا مجهز به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی خواهد بود - تکفارس 
شیائومی ۱۲ اولترا مجهز به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی خواهد بود - تکفارس 

شیائومی ۱۲ اولترا مجهز به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی خواهد بود

افشین نوری
۴ بهمن ۱۴۰۰ - 21:32
شیائومی ۱۲ اولترا

شیائومی قرار است به‌زودی از گوشی پرچمدار شیائومی ۱۲ اولترا رونمایی کند و تاکنون شایعات زیادی درباره این گوشی وجود داشته است. حالا یک افشاگر مطرح به نام DCS اطلاعات تازه‌ای از مشخصات این هندست افشا کرده است.

براساس این اطلاعات، شیائومی ۱۲ اولترا محهز به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی LTPO خواهد بود و از آنجائیکه نمایشگرهای LTPO مزیت‌های زیادی نسبت به سایر انواع پنل‌ها دارند، ما شاهد اجرای روان برنامه‌ها روی این گوشی خواهیم بود. ضمن اینکه نمایشگرهای LTPO مصرف انرژی بسیار کمتری دارند. این نمایشگرها همچنین دارای نرخ نوسازی پویا هستند که این نرخ بر اساس محتوای نمایش داده شده تغییر خواهد کرد.

شیائومی ۱۲ اولترا

شیائومی ۱۲ اولترا همچنین در بخش دوربین از یک لنز بسیار بزرگ Oreo استفاده خواهد کرد که ممکن است باعث قرار گرفتن این گوشی در صدر رتبه‌بندی بنچمارک DxOMark شود. DCS همچنین گفته است که شیائومی ۱۲ اولترا مجهز به یک دوربین پریسکوپ ۵x خواهد بود که اگر این موضوع صحت داشته باشد ما برای اولین در یک گوشی هوشمند شاهد این خصوصیت خواهیم بود.

مطالب مرتبط:

براساس شایعات، این گوشی احتمالا چهار دوربین در قاب پشت خود خواهد داشت که عبارت خواهند بود از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و دو دوربین دیگر ۵۰ مگاپیکسلی.

در رابطه با سایر مشخصات شیائومی ۱۲ پرو می‌توان به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱، تا ۱۲ گیگابایت رم و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع سیمی و بی‌سیم اشاره کرد.

منبع: GIZchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید