اپل در رویداد معرفی آیفون SE 2022 از آیپد ایر ۵ رونمایی خواهد کرد - تکفارس 
اپل در رویداد معرفی آیفون SE 2022 از آیپد ایر ۵ رونمایی خواهد کرد - تکفارس 

اپل در رویداد معرفی آیفون SE 2022 از آیپد ایر ۵ رونمایی خواهد کرد

مهدی حلوائی
۴ بهمن ۱۴۰۰ - 21:00
آیفون SE 2022

بر اساس گزارش جدید خبرگزاری بلومبرگ، اپل در رویداد معرفی گوشی آیفون SE 2022 از تبلت آیپد ایر ۵ و نسخه‌ی جدید مک مینی و آیمک پرو رونمایی خواهد کرد.

نسخه‌ی قبلی آیفون SE به لطف قیمت پایین خود به فروش فوق‌العاده‌ای دست یافت اما از عرضه‌ی این گوشی زمان زیادی گذشته است و حالا اپل قصد دارد تا نسخه‌ی جدید و قدرتمندتر آن را روانه‌‌ی بازار کند. بر اساس گمانه‌زنی‌های قبلی، آیفون SE 2022 از نمایشگر ۴.۷ اینچی مشابه نسخه‌ی قبل بهره می‌برد اما پردازنده و اتصالات آن بسیار بهتر و پیشرفته‌تر از نسخه‌ی پیشین خواهد بود. گفته می‌شود که این گوشی به تراشه‌ی ۵ نانومتری A14 بایونیک مجهز خواهد شد که قبلاً از آن در سری آیفون ۱۲ استفاده شده بود.

همچنین گفته می‌شود که تبلت آیپد ایر ۵ از تراشه‌ی پرچمدار بایونیک A15 بهره خواهد برد اما طراحی ظاهری آن شباهت زیادی به نسخه‌ی قبلی خواهد بود. این تبلت همچنین به دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، نمایشگر با پشتیبانی از فناوری True Tone و اتصال ۵G مجهز خواهد بود. قرار است که این محصول همزمان با گوشی آیفون SE 2022 در اوایل فروردین سال ۱۴۰۱ رونمایی شود.

نظر شما در مورد گوشی‌های سری آیفون SE چیست؟ به‌نظر شما اپل باید چه قابلیتی را به این گوشی اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.