قیمت گوشی های گلکسی S22 فاش شد؛ قیمت پایه ۲۷ میلیون تومان - تکفارس 
قیمت گوشی های گلکسی S22 فاش شد؛ قیمت پایه ۲۷ میلیون تومان - تکفارس 

قیمت گوشی های گلکسی S22 فاش شد؛ قیمت پایه ۲۷ میلیون تومان

افشین نوری
۴ بهمن ۱۴۰۰ - 19:37
گلکسی S22

سامسونگ قرار است در تاریخ ۲۰ بهمن (۱۹ فوریه) از سری گلکسی S22 خود رونمایی کند و تاکنون شایعات زیادی درباره آن وجود داشته است. حالا یک افشاگر مطرح به نام رونالد گاندت (Roland Quandt) اطلاعات تازه‌ای درباره قیمت گوشی‌های این سری فاش کرده است.

مطالب مرتبط:

طبق این اطلاعات، قیمت نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایتی گلکسی S22 و S22 پلاس به‌ترتیب ۸۴۹ و ۱۰۴۹ یورو خواهد بود و قیمت گلکسی S22 اولترا با همین ترکیب حافظه ۱۲۴۹ یورو خواهد بود. بد نیست بدانید که در حال حاضر قیمت نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایتی گلکسی S21 برابر با ۷۹۰ دلار و قیمت نسخه ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی گلکسی S21 اولترا برابر با ۱۶۹۰ دلار است.

گلکسی S22

بنابراین قیمت مدل‌های گلکسی S22 تقریبا در همان رنج قیمتی مدل‌های گلکسی‌ S21 خواهد بود. اما نکته جالب این است که قیمت شیائومی ۱۲ پرو که به‌تازگی معرفی شده است فقط ۷۴۹ دلار است و این نشان می‌دهد که قیمت گلکسی S22 اولترا تقریبا ۲ برابر آن خواهد بود.

سامسونگ هم‌اکنون پیش‌سفارش سری گلکسی S22 را را در دسترس مشتریان قرار داده است و اگر شما می‌خواهید جزو اولین کسانی باشد که صاحب یکی از این گوشی‌ها می‌شوند می‌توانید به وب‌سایت سامسونگ مراجعه کنید.

گلکسی S22

در بین سه مدل سری گلکسی S22، گلکسی S22 اولترا از نظر ظاهری متفاوت‌تر از دو مدل دیگر خواهد بود و از یک نمایشگر انحنادار اولد با حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیت بهره خواهد برد. این گوشی همچنین دارای یک سیستم دوربین چهارگانه با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی از نوع سنسور HM3 سامسونگ با سایز ۱/۱.۳۳ اینچ خواهد بود.

کار پردازش هر سه مدل گلکسی S22 را تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل بر عهده خواهد داشت، اما این گوشی‌ها ممکن است در برخی کشور با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ عرضه بشوند.

نظر شما درباره قیمت‌های سری گلکسی S22 سامسونگ چیست؟

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید