نسخه جهانی MIUI 13 برای سه گوشی شیائومی منتشر شد - تکفارس
نسخه جهانی MIUI 13 برای سه گوشی شیائومی منتشر شد - تکفارس

نسخه جهانی MIUI 13 برای سه گوشی شیائومی منتشر شد

مهدی حلوائی
۴ بهمن ۱۴۰۰ - 18:17
رابط کاربری MIUI 13

شیائومی در تاریخ ۶ بهمن رویداد معرفی نسخه‌ی جهانی سری ردمی نوت ۱۱ و رابط کاربری MIUI 13 را برگزار خواهد اما حالا این شرکت جدیدترین رابط کاربری خود را برای سه گوشی میان‌‌رده‌ی ردمی نوت ۱۰، ردمی نوت ۱۰ پرو و می ۱۱ لایت عرضه کرده است.

رابط کاربری MIUI 13

این نسخه از رابط کاربری MIUI 13، که بر اساس سیستم‌عامل اندروید ۱۲ طراحی شده است، عملکرد گوشی‌های مذکور را بهبود داده و علاوه بر نوار جدید اپلیکیشن‌‌ها، والپیپرهای جدیدی را نیز در دسترس کاربران قرار می‌دهد. در حال حاضر در این نسخه خبری از فونت Mi Sans نبوده و فونت Roboto آن نیز تفاوتی با نسخه‌های قبلی ندارد. نسخه‌ی جهانی MIUI 13 بر خلاف نسخه‌ی عرضه‌شده در چین از قابلیت شناسایی اپلیکیشن‌هایی که هنگام اجرا به مواردی مانند دوربین و میکروفون گوشی دسترسی پیدا می‌کنند نیز پشتیبانی کرده است.

رابط کاربری MIUI 13

شما برای نصب این نسخه‌ از رابط کاربری جدید شیائومی می‌توانید با ورود به بخش MI Pilot در اپلیکیشن دانلودر MIUI آن را دانلود کنید. توجه داشته باشید که نسخه‌ی عرضه‌شده در حال حاضر در مرحله‌ی آزمایشی بوده و امکان وجود باگ و مشکلات در آن وجود دارد.

نظر شما در مورد MIUI 13 چیست؟ به‌نظر شما شیائومی باید چه ویژگی‌هایی را به این رابط کاربری اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید