نمایشگر آیفون ۱۵ پرو توسط شرکت BOE تولید خواهد شد - تکفارس
نمایشگر آیفون ۱۵ پرو توسط شرکت BOE تولید خواهد شد - تکفارس

نمایشگر آیفون ۱۵ پرو توسط شرکت BOE تولید خواهد شد

مهدی حلوائی
۴ بهمن ۱۴۰۰ - 17:51
آیفون 15

بر اساس گزارش جدید خبرگزاری کره‌ای The Elec، شرکت BOE مسئول ساخت نمایشگرهای اولد LTPO آیفون ۱۵ پرو در سال ۲۰۲۳ خواهد بود.

این شرکت چینی در گذشته نیز سعی داشت تا ساخت نمایشگرهای سری آیفون ۱۲ را بر عهده بگیرد اما در این راه موفق نبود. با این وجود، BOE بخشی از نمایشگرهای سری آیفون ۱۳ شرکت اپل را تولید کرد. در واقع این شرکت وظیفه‌ی ساخت پنل‌های نسخه‌ی پایه‌ی آیفون ۱۳ را بر عهده داشت و نمایشگر نسخه‌های دیگر این سری از پرچمداران اپل نیز توسط شرکت‌های سامسونگ و ال جی ساخته شد. این شرکت حالا قصد دارد تا بخش تولید نمایشگرهای اولد LTPO خود را گسترش داده و تولید نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی را در دستور کار قرار دهد. به عبارت دیگر، نمایشگر آیفون ۱۵ پرو احتمالاً از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد.

اپل

BOE در سری آیفون ۱۴ کماکان وظیفه‌ی ساخت نمایشگر نسخه‌ی پایه‌ را بر عهده خواهد داشت و دو غول فناوری کره‌ای نیز به تولید نمایشگر برای نسخه‌های دیگر این سری از گوشی‌های اپل خواهند پرداخت. BOE همچنین وظیفه‌ی ساخت نمایشگر تبلت‌های جدید سری آیپد را عهده‌دار خواهد بود. قرار است که اپل نسل جدید گوشی‌های آیفون را در اواخر سال جاری میلادی به بازار عرضه کند. گفته می‌شود که این گوشی‌ها از طراحی متفاوتی نسبت به سری آیفون ۱۳ برخوردار بوده و خبری از ناچ روی نمایشگر آن‌ها نخواهد بود.

نظر شما در مورد سری آیفون ۱۳ چیست؟ به‌نظر شما اپل باید چه ویژگی‌هایی را به نسل جدید گوشی‌های خود اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.