رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ در تاریخ ۲۰ بهمن برگزار می شود - تکفارس 
رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ در تاریخ ۲۰ بهمن برگزار می شود - تکفارس 

رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ در تاریخ ۲۰ بهمن برگزار می شود

مهدی حلوائی
۴ بهمن ۱۴۰۰ - 15:21
گلکسی آنپکد

سامسونگ هر ساله رویداد گلکسی آنپکد را در اوایل سال میلادی و در بین ماه‌های بهمن و اسفند برگزار می‌کند و رویداد سال ۲۰۲۲ این شرکت نیز از این قاعده مستثنی نیست. این غول فناوری کره‌ای چند روز پیش از برگزاری رویداد گلکسی آنپکد جدید خود در بهمن‌ماه خبر داده بود اما تاریخ دقیق برگزرای این مراسم را اعلام نکرده بود. این شرکت حالا در اینستاگرام تبلیغاتی از رویداد پیش رو را منتشر کرده که به تاریخ دقیق برگزاری آن نیز اشاره دارد.

گلکسی آنپکد

رویداد گلکسی آنپکد شرکت سامسونگ در روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ صبح به وقت منطقه زمانی شرقی برگزار خواهد شد. سامسونگ در اینستاگرام تبلیغاتی را منتشر کرده است که کاربران را به صفحه ثبت نام برای پیش‌خرید محصولات جدید این شرکت هدایت می‌کند. پس از تکمیل فرم ثبت نام، کاربران با پیغامی مواجه می‌شوند که به برگزاری رویداد گلکسی آنپکد جدید در تاریخ مذکور اشاره دارد. قرار است که در این رویداد از گوشی‌های سری گلکسی S22 و همچنین تبلت‌های سری گلکسی تب S8 رونمایی شود.

نظر شما در مورد گوشی‌های سری گلکسی S سامسونگ چیست؟ به‌نظر شما سامسونگ باید چه ویژگی‌هایی را به نسل جدید این گوشی‌ها اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.