اپل: مشکل نمایشگر صورتی آیفون ۱۳ احتمالاً نرم افزاری است - تکفارس 
اپل: مشکل نمایشگر صورتی آیفون ۱۳ احتمالاً نرم افزاری است - تکفارس 

اپل: مشکل نمایشگر صورتی آیفون ۱۳ احتمالاً نرم افزاری است

افشین نوری
۲ بهمن ۱۴۰۰ - 14:53
آیفون ۱۳

چند روز پیش گزارش‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه گوشی‌های سری آیفون ۱۳ دچار یک مشکل در نمایشگر خودشان شده‌اند و صفحه‌ی نمایش آن‌ها به رنگ صورتی در آمده است. کاربران حتی نمی‌توانستند با ریست کردن گوشی یا آپدیت سیستم‌عامل آن، مشکل به وجود آمده را حل کنند‌.

حالا اپل در واکنش به این موضوع گفته است:

مشکل ایجاد شده مطمئنا مربوط به سخت‌افزار نمی‌شود و به احتمال زیاد به‌خاطر اختلال در نرم‌افزار گوشی‌ها به وجود آمده است.

با توجه به این اظهارات اپل، می‌توان نتیجه گرفت که این شرکت مشکل مذکور را پذیرفته است و حتی به کاربران توصیه کرده است که حتما از داده‌های خود بک‌آپ بگیرند و سیستم‌عامل خود به جدیدترین نسخه ارتقا بدهند.

مطالب مرتبط:

نکته جالب این است که همه مدل‌های آیفون ۱۳ دچار این مشکل شده‌اند و همین موضوع نشان می‌دهد که به احتمال قوی در بخش نرم‌افزار اختلالی به وجود آمده است. ضمن اینکه براساس اسکرین‌شات‌هایی که منتشر شده است، همه قسمت‌های نمایشگر صورتی نشده است و نوار آیکون‌ها تاحدودی مشخص است.

آیفون ۱۳

لذا به نظر می‌رسد که اپل به‌زودی یک آپدیت نرم‌افزاری برای حل این مشکل ارائه کند، ولی متاسفانه زمان عرضه آن هنوز مشخص نیست و کمی باید منتطر بمانیم.

در حال حاضر، آپدیت آی او اس ۱۵.۳ برای رفع مشکل سافاری در حال آماده شدن است و شاید برای برطرف کردن مشکل نمایشگر صورتی آیف.ن ۱۳ نیز ارائه بشود. مرورگر سافاری به‌تازگی دچار باگی شده است که به وب‌سایت‌ها اجازه ردیابی تاریخچه مرورگر کاربر را می‌دهد و درواقع می‌توان گفت که هویت کاربر تا اندازه بسیار زیادی قابل‌دسترسی است. اپل این مشکل را تائید کرده و گفته است که به‌زودی یک آپدیت برای رفع آن عرضه خواهد کرد.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید