شیائومی ۱۲ اولترا نسخه ۵۱۲ گیگابایتی خواهد داشت - تکفارس 
شیائومی ۱۲ اولترا نسخه ۵۱۲ گیگابایتی خواهد داشت - تکفارس 

شیائومی ۱۲ اولترا نسخه ۵۱۲ گیگابایتی خواهد داشت

مهدی حلوائی
۲ بهمن ۱۴۰۰ - 07:36
شیائومی 12 اولترا

شیائومی در دسامبر گذشته از گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ در کشور چین رونمایی کرد. این سری از پرچمداران شیائومی شامل سه نسخه‌ی پایه، پرو و ایکس می‌شود اما بر اساس گمانه‌زنی‌ها، شیائومی به‌زودی نسخه‌ی دیگری از این گوشی‌ها با نام شیائومی ۱۲ اولترا را نیز روانه‌ی بازار خواهد کرد.

در طی چند هفته‌ی اخیر گزارش‌های متعددی در خصوص شیائومی ۱۲ اولترا منتشر شده و حالا Digital Chat Station، افشاگر معروف، در ویبو اعلام کرده است که یکی از نسخه‌های شیائومی ۱۲ اولترا به همراه ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و تنها همین نسخه از این مقدار حافظه‌ی داخلی پشتیبانی خواهد کرد. نسخه‌ی اولترا علاوه بر حافظه‌ی داخلی بیشتر از دوربین‌های قدرتمندتری نسبت به دیگر گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ بهره خواهد برد.

شیائومی 12 اولترا

بر اساس تصویر منتشر شده از قاب شیائومی ۱۲ اولترا، این گوشی از محفظه‌ی دوربین‌ بزرگی استفاده کرده است که بخش زیادی از قسمت پشتی گوشی را اشغال کرده و حداقل چهار حسگر دوربین را درون خود جای می‌دهد. همچنین گزارش‌هایی از همکاری شیائومی با شرکت لایکا منتشر شده که در صورت صحت‌داشتن، شیائومی ۱۲ اولترا را به اولین گوشی این شرکت چینی تبدیل خواهد کرد که از دوربین‌های لایکا بهره می‌برد. همکاری لایکا با شرکت هوآوی باعث شده تا گوشی‌های این شرکت در بخش دوربین عملکرد مناسبی داشته باشند.

نظر شما در مورد سری شیائومی ۱۲ چیست؟ به‌نظر شما شیائومی باید چه ویژگی‌هایی را به نسخه‌ی اولترای این گوشی‌ها اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.