اپرا یک مرورگر اختصاصی برای رمزارز معرفی کرد - تکفارس 
اپرا یک مرورگر اختصاصی برای رمزارز معرفی کرد - تکفارس 

اپرا یک مرورگر اختصاصی برای رمزارز معرفی کرد

افشین نوری
۱ بهمن ۱۴۰۰ - 15:19
اپرا

اپرا امروز نسخه آزمایشی یک مرورگر جدید را معرفی کرد که به کاربران اجازه دسترسی مستقیم و راحت به سرویس‌های وب ۳ را می‌دهد. این مرورگر درواقع بخشی از پروژه رمرزارز اپرا است و برای دستگاه‌های مک، کامپیوترها و گوشی‌های موبایل ارائه شده است.

اپرا با راه‌اندازی این مرورگر قصد دارد امکان استفاده از اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (dapps) و پلتفرم‌های متاورس را راحت‌تر بکند. البته اپرا در سال ۲۰۱۸ نیز یک نسخه آزمایشی برای این مرورگر راه‌اندازی کرده بود و حالا آن را کامل‌تر و بهینه‌تر کرده است.

مطالب مرتبط:

این مرورگر دارای یک کیف پول رمزارز است که از اتریوم پشیبانی می‌کند و قرار است در آینده نزدیک با سرویس‌های اصلی بلاک جین نیز ادغام گردد. انتظار می‌رود این ادغام ابتدا با پلتفرم Polygon در سال ۲۰۲۲ شروع بشود. شما از طریق این مرورگر به‌راحتی می‌توانید رمزارز خرید و فروش کنید و به گالری NFT دسترسی داشته باشید. این مرورگر از استانداردهای جهانی ERC-20 و ERC-721 برای اتریوم و NFT پشتیبانی می‌کند و به‌زودی از استاندارد ERC-1155 برای توکن‌های نسل آینده نیز پشتیبانی خواهد کرد.

اپرا

شما برای استفاده از این مرورگر اپرا که Opera Crypto Browser نام دارد ابتدا لازم است که آن را دانلود و نصب کنید، سپس یک کیف پول اختصاصی خودتان را ایجاد کنید یا اگر قبلا یکی از آن را دارید از همان استفاده کنید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید