طراحی شیائومی ۱۲ اولترا فاش شد - تکفارس 
طراحی شیائومی ۱۲ اولترا فاش شد - تکفارس 

طراحی شیائومی ۱۲ اولترا فاش شد

افشین نوری
۱ بهمن ۱۴۰۰ - 11:29
شیائومی ۱۲ اولترا

شیائومی به‌تازگی سری شیائومی ۱۲ را که شامل سه مدل شیائومی ۱۲ استاندارد، ۱۲ پرو و ۱۲ ایکس می‌شد معرفی کرد و حالا قصد دارد به‌زودی مدل شیائومی ۱۲ اولترا را نیز معرفی کند. طبق برخی گزارش‌ها، این گوشی در ماه مارس رونمایی خواهد شد.

شیائومی ۱۲ اولترا مجهز به تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ خواهد بود و طبق اطلاعاتی که امروز فاش شده است یک طراحی کاملا متفاوت خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

طبق این اطلاعات، شیائومی ۱۲ اولترا از یک ماژول دوربین مربعی‌شکل از سمت بیرون و یک ماژول دایره‌ای‌شکل از سمت داخل بهره خواهد برد و تقریبا می‌توان گفت که این ماژول کل قسمت بالای پنل پشت گوشی را اشغال خواهد کرد. انتظار می‌رود حداقل چهار دوربین در داخل این ماژول وجود داشته باشد که یکی از آن‌ها ممکن است یک لنز سوپر تله‌فوتوی پریسکوپ با بزرگنمایی ۵ یا ۱۰ برابر باشد.

شیائومی ۱۲ اولترا

ضمنا شایعاتی درباره همکاری شیائومی و لایکا وجود دارد و شاید شیائومی ۱۲ اولترا تبدیل به اولین گوشی شیائومی با برند لایکا بشود. اگر چنین اتفاقی بیفتد، شیائومی بعد از هواوی دومین شرکت سازنده چینی خواهد بود که با لایکا همکاری می‌کند.

براساس اطلاعات امروز، شیائومی ۱۲ اولترا احتمالا مجهز به یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی از نوع سنسور GN5 سامسونگ، یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و یک یا دو دوربین دیگر ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

سایر مشخصات این گوشی پرچمدار به احتمال زیاد شامل نمایشگر امولد ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن +QuadHD، تا ۱۲ گیگابایت رم، تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع خواهد بود.

نظر شما درباره طراحی دوربین شیائومی ۱۲ اولترا چیست؟

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.