سود بالای الجی به کمک فروش تلویزیون در چهار ماهه ی اول ۲۰۱۴ - تکفارس 
سود بالای الجی به کمک فروش تلویزیون در چهار ماهه ی اول ۲۰۱۴ - تکفارس 

سود بالای الجی به کمک فروش تلویزیون در چهار ماهه ی اول ۲۰۱۴

alierna
۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - 14:04
سود بالای الجی به کمک فروش تلویزیون در چهار ماهه ی اول ۲۰۱۴ - تکفارس 

الجی، شرکت بسیار بزرگ الکترونیکی از کشور کره ی جنوبی با ۴۸۷ میلیون سود، رشدی ۴۴ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است. در ادامه ی مطلب گزارش های جالبی از میزان فروش این شرکت بزرگ خواهیم گفت

شرکت LG Electronics توانست بر خلاف پیشبینی تحلیلگران اقتصادی، در چهار ماهه ی اول ۲۰۱۴ سود سرشاری کسب کند. این فروش بالا به لطف تقاضای بسیار زیاد بازار برای تلویزیون های هوشمند این شرکت بوده است. این فروش بالا باعث دیده نشدن فروش کمتر از انتظار گوشی های این شرکت شده است.

این غول کشور کره ی جنوبی در گزارشات ارسال شده ی خود، سود به دست آمده از اول سال ۲۰۱۴، تا ۳۱ ماه مارس را ۵۰۴ میلیارد Won اعلام کرده است. این مبلغ معادل ۴۸۷ میلیون دلار می شود. طبق پیشبینی تحلیلگران Bloomberg، سود شرکت الجی در این بازه ی زمانی چیزی حدود ۲۸۵.۴ میلیون دلار پیش بینی می شد.

بر خلاف روند رو به رشد شرکت الجی، بخش فروش گوشی های هوشمند این شرکت عملکرد خوبی نداشته است. این شرکت نسبت به سود ۱۳۲ میلیارد Won ای خود در سال گذشته، ۸.۸ میلیارد Won ضرر کرده است. این شرکت در این ۴ ماهه توانسته ۱۲.۳ میلیون دستگاه گوشی هوشمند بفروشد. این مقدار فروش نسبت به سال گذشته ۱۹% بهتر شده، اما نسبت به ۴ ماهه ی قبل آن ۷% کمتر شده است. این شرکت در آماری دیگر گفته است که ۷۶% از فروش این شرکت مربوط به گوشی هایی با قابلیت LTE بوده است. دو گوشی مهم و LTE دار این شرکت، یعنی G2 و Nexus 5 نقش مهمی در این آمار بازی کرده اند.

LG در ادامه گفت که انتظار رشد خوبی در بازار موبایل را دارد. اما باید در نظر داشته باشد که بازار رقابتی گوشی های هوشمند نیازمند کمتر کردن سود برای هر دستگاه گوشی هوشمند است؛ که در کل باعث کمتر شدن سود نهایی، ولی فروش بهتر در بازار می شود.

و اما بخش سرگرمی این شرکت کره ای، که تلویزیون تولید می کند، سودی ۲۴۰.۳ میلیارد Won ای برای این شرکت به دست آورده است. با توجه به درخواست بازار برای تلویزیون های Ultra HD TV ، به نظر می رسد که سود این بخش از حال بیشتر شود.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.