نسخه جدید تسک منیجر ویندوز ۱۱ در راه است - تکفارس
نسخه جدید تسک منیجر ویندوز ۱۱ در راه است - تکفارس

نسخه جدید تسک منیجر ویندوز ۱۱ در راه است

مهدی حلوائی
۳۰ دی ۱۴۰۰ - 21:14
ویندوز 11

مایکروسافت به‌زودی نسخه‌ی جدیدی از تسک منیجر را به ویندوز ۱۱ اضافه خواهد کرد که از طراحی جدیدی بهره برده و با رابط کاربری مدرن این سیستم‌عامل هماهنگ خواهد بود. این نسخه‌ از تسک منیجر ویندوز ۱۱ روز گذشته در بیلد ۲۲۵۳۸ این سیستم‌عامل مشاهده شد.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، نسخه‌ی جدید تسک منیجر در ویندوز ۱۱ دچار تغییرات اساسی نخواهد شد و تفاوت اصلی آن در نحوه‌ی قرارگرفتن برگه‌های آن است. برگه‌های بالایی تسک منیجر حالا در سمت چپ آن قرار گرفته و همچنین کلیدهای ایجاد وظیفه‌ی جدید، پایان دادن به وظیفه و عملکردهای دیگر نیز به آن اضافه شده است. از آن‌جایی که مایکروسافت هنوز به‌طور رسمی این نسخه از تسک منیجر را معرفی نکرده است، در حال حاضر بسیاری از قابلیت‌های آن غیر فعال است.

بیلد ۲۲۵۳۳ ویندوز ۱۱ آیکون‌های جدیدی را برای روشنایی، صدا، حالت هواپیما و دوربین این سیستم‌عامل معرفی کرد و قرار است به‌زودی نسخه‌ی جدید نوت‌ پد و مدیا پلیر نیز به آن اضافه شود. با این وجود کاربران کماکان می‌توانند با ایجاد تغییراتی در ویندوز ۱۱، ظاهر آن را شبیه به ویندوز ۱۰ کنند.

نظر شما در مورد ویندوز ۱۱ چیست؟ به‌نظر شما مایکروسافت باید چه ویژگی‌هایی را به این سیستم‌عامل اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: TechSpot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید