متا به دنبال ایجاد روشی برای خرید و فروش NFT در فیسبوک و اینستاگرام است - تکفارس
متا به دنبال ایجاد روشی برای خرید و فروش NFT در فیسبوک و اینستاگرام است - تکفارس

متا به دنبال ایجاد روشی برای خرید و فروش NFT در فیسبوک و اینستاگرام است

مهدی حلوائی
۳۰ دی ۱۴۰۰ - 20:38
متاورس

در حالی که بسیاری از شرکت‌ها و افراد از علاقه‌ی خود به توکن‌های غیر قابل معاوضه (NFT) خبر داده‌اند اما شرکت‌های بزرگ فضای مجازی هنوز در این مورد سکوت کرده‌اند. حالا گزارشی جدیدی توسط خبرگزاری فایننشال تایمز منتشر شده که نشان می‌دهد متا به دنبال ایجاد روشی است تا کاربران فیسبوک و اینستاگرام بتوانند در این پلتفرم‌ها به تولید، نمایش و فروش NFT بپردازند.

تاریخچه‌ی جنجالی متا نشان می‌دهد که این شرکت علاقه‌ی زیادی به اتخاد تصمیم‌های بحث‌برانگیز دارد اما در حالی که شرکت‌های یوبیسافت، اسکوئر انیکس و کونامی علاقه‌ی خود به توکن‌های غیر قابل معاوضه را رسماً اعلام کرده و در نتیجه‌ی آن با بازخورد منفی شدید از سوی کاربران مواجه شده‌اند، اما این شرکت هنوز در این خصوص صحبتی نکرده است. با این وجود، گزارش فایننشال تایمز به تلاش این شرکت برای ایجاد قابلیتی در فیسبوک و اینستاگرام اشاره دارد که به کاربران امکان ایجاد توکن‌های غیر قابل معاوضه و همچنین استفاده از آن‌ها به عنوان تصویر پروفایل را می‌دهد.

توکن های غیر قابل معاوضه

همچنین به‌نظر می‌رسد که متا قصد دارد تا فروشگاهی را برای خرید و فروش NFT راه‌اندازی کند. بر اساس این گزارش، پروژه‌ی NFT متا هنوز در مراحل ابتدایی بوده و امکان تغییر آن وجود دارد اما با توجه به سابقه‌ی این شرکت و همچنین استقبال شرکت‌های دیگر از توکن‌های غیر قابل معاوضه، بعید است که شاهد لغوشدن این پروژه باشیم.

نظر شما در مورد توکن‌های غیر قابل معاوضه چیست؟ به نظر شما آیا در آینده شاهد استفاده‌ی گسترده‌تر از این توکن‌ها خواهیم بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: TechSpot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید