ایلان ماسک حسابی از خجالت یک آگهی تبلیغاتی علیه تسلا درآمد - تکفارس 
ایلان ماسک حسابی از خجالت یک آگهی تبلیغاتی علیه تسلا درآمد - تکفارس 

ایلان ماسک حسابی از خجالت یک آگهی تبلیغاتی علیه تسلا درآمد

افشین نوری
۳۰ دی ۱۴۰۰ - 16:47
تسلا

نیویورک تایمز به‌تازگی با انتشار یک آگهی تیلیعاتی به‌شدت از عملکرد سیستم خودروی خودران تسلا انتقاد کرده است و در آن گفته است که این سیستم در هر ۸ دقیقه یکبار خطا می‌‌کند و اصلا عملکرد مناسبی ندارد.

حالا ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، با انتقاد از این گزارش نیویورک تایمز‌ آن را واقعا فاجعه‌بار خوانده و گفته است که اصلا معلوم نیست که صحبت‌های این خبرگزاری بر چه پایه‌ای بوده است.

در آگهی تبلیغاتی نیویورک تایمز آمده است:

اگر جان خودتان را دوست دارید در تست‌های سیستم خودروی خودران تسلا شرکت نکنید چونکه تسلا تا ۱۰۰۰ بار مجاز به داشتن خطا در  تست‌های سیستم خودران خود است و احتمال اینکه در هر کدام از آن‌ها حادثه‌ای رخ بدهد وجود دارد.

تسلا

در این رپورتاژ آگهی علیه تسلا به‌کنایه گفته شده است که به اولین کسی که بتواند اسم یک سیستم خودروی خودران معیوب را که هر ۸ دقیقه یکبار خطا می‌دهد بگوید جایزه می‌دهد. ظاهرا این آگهی به‌سفارش شرکت Dawn Project که رقیب نرم‌افزاری تسلا پر زمینه خودروست منتشر شده است. این شرکت به‌تازگی برای خودروی بی ام و iX یک نرم‌افزار واکنش لحظه‌ای تهیه کرده بود.

مطالب مرتبط:

ایلان ماسک در پاسخ به این آگهی گفته است که محصولات Dawn Project جزو آشغال‌ترین‌ها در بازار خودروسازی هستند. این ماجراها در حالی اتفاق می‌افتد که اداره ترافیک ایالت کالیفرنیا به تیلا گفته است که این شرکت باید در رابطه با سیستم خودروی خودران خود تجدیدنظر کند و آن را مطابق با استانداردهای موجود ارائه بدهد.

در ماه‌های اخیر نگرانی‌های زیادی نسبت به سیستم خودران تسلا وجود داشته است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که این درگیری‌های لفظی درنهایت به کجا ختم می‌شود.

منبع: Techspot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.