میزان رم سری شیائومی ۱۲ به ۱۵ گیگابایت افزایش یافت - تکفارس
میزان رم سری شیائومی ۱۲ به ۱۵ گیگابایت افزایش یافت - تکفارس

میزان رم سری شیائومی ۱۲ به ۱۵ گیگابایت افزایش یافت

مهدی حلوائی
۳۰ دی ۱۴۰۰ - 12:17
شیائومی 12

گوشی‌های شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو به‌تازگی نسخه‌ی پایدار سیستم‌عامل MIUI 13.0.21 را دریافت کرده‌اند. این به‌روزرسانی علاوه بر بهبود عملکرد گوشی، قابلیت ادغام حافظه را نیز به این گوشی‌ها اضافه کرده است که مکانیزم بازیافت حافظه‌ی گوشی را ارتقا می‌دهد. فعال‌کردن این قابلیت باعث می‌شود تا میزان رم گوشی‌‌ها از ۱۲ گیگابایت به ۱۵ گیگابایت افزایش پیدا کند.

افزایش میزان حافظه‌ی سری شیائومی ۱۲ علاوه بر بهبود عملکرد آن‌ها هنگام اجرای بازی‌ها، امکان اجرای بهتر چندین برنامه‌ به‌طور همزمان را نیز فراهم می‌کند. شیائومی ۱۲ همچنین از فناوری زمان‌بندی پویای عملکرد نیز پشتیبانی کرده است که باعث می‌شود تا عملکرد گوشی بر اساس محتوای پخش‌شده به‌طور همزمان تغییر پیدا کند.

رابط کاربری MIUI 13

برای مثال این گوشی هنگام اجرای بازی Honor of Kings از تمام قدرت خود استفاده می‌کند تا بازی سریع‌تر اجرا شود اما پس از ورود به بازی، عملکرد آن متعادل‌تر شده و بازی با نرخ ثابت ۶۰ فریم اجرا می‌شود. همچنین نرخ فریم بازی در صحنه‌های درگیری به ۱۲۰ افزایش پیدا می‌کند تا کاربران تجربه‌ی روان‌تری از بازی داشته باشند. این قابلیت همچنین موجب کاهش مصرف باتری نیز می‌شود.

نظر شما در مورد فناوری ادغام حافظه‌ی شیائومی چیست؟ به‌نظر شما آیا شرکت‌های دیگر نیز در گوشی‌های جدید خود از فناوری مشابهی استفاده خواهند کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید