مشخصات و تصاویر جدید گلکسی S22 اولترا فاش شد - تکفارس 
مشخصات و تصاویر جدید گلکسی S22 اولترا فاش شد - تکفارس 

مشخصات و تصاویر جدید گلکسی S22 اولترا فاش شد

مهدی حلوائی
۲۸ دی ۱۴۰۰ - 22:59
گلکسی S22 اولترا

در طی چند روز گذشته اطلاعات و رندرهای متعددی از گوشی‌های سری گلکسی S22 توسط ایشان آگاروال به بیرون درز پیدا کرده و این افشاگر حالا تصاویر و مشخصات گلکسی S22 اولترا را نیز فاش کرده است.

بر اساس گزارش آگاروال، گلکسی S22 اولترا از صفحه نمایش اولد ۶.۸ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ پیکسل، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس و حداکثر روشنایی ۱.۸۰۰ نیت بهره برده و در چهار رنگ به بازار عرضه خواهد شد. ترکیب دوربین‌های این گوشی نیز شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌ عریض ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۱۰X، دوربین تله‌فوتوی ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۳X و دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی می‌شود.

پشتیبانی از فیلم‌برداری HDR با نرخ فریم خودکار، قلم هوشمند استایلوس با میزان تاخیر ۲.۸ میلی‌ثانیه، باتری ۵.۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، شارژ باسیم ۴۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی از دیگر ویژگی‌های احتمالی گلکسی S22 اولترا است. همچنین گفته می‌شود که ابعاد این گوشی ۱۶۳.۳ در ۷۷.۹ در ۸.۹ میلی‌متر بوده و وزن آن نیز ۲۲۸ گرم خواهد بود.

گلکسی S22 اولترا

نظر شما در مورد سری گلکسی S22 چیست؟ به‌نظر شما سامسونگ باید چه ویژگی‌هایی را به پرچمداران جدید خود اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید