شیائومی در حال ساخت یک گوشی تاشوی اقتصادی است - تکفارس 
شیائومی در حال ساخت یک گوشی تاشوی اقتصادی است - تکفارس 

شیائومی در حال ساخت یک گوشی تاشوی اقتصادی است

مهدی حلوائی
۲۷ دی ۱۴۰۰ - 16:17
گوشی تاشوی شیائومی

اوایل روز جاری یکی از افشاگران مشهور چینی با نام کاربری Digital Chat Station اطلاعات جالبی را در خصوص نسل بعدی گوشی‌های تاشوی شیائومی منتشر کرد. شیائومی در سال ۲۰۲۱ اولین گوشی تاشوی خود با نام میکس فولد را به بازار عرضه کرد و ظاهراً حالا مراحل تولید گوشی تاشوی بعدی خود را نیز آغاز کرده است.

شیائومی میکس فولد از یک لولای عمودی استفاده می‌کرد و در واقع گوشی به‌صورت افقی تا می‌شد اما بر اساس گزارش DCS، گوشی تاشوی جدید این شرکت از لولای افقی بهره برده و به‌صورت عمودی تا خواهد شد. شیائومی گوشی میکس فولد را با قیمت ۹.۹۹۹ یوان (۱.۵۷۵ دلار) در دسترس قرار داد که تقریباً مشابه قیمت تاشوی سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ بود. اما DCS در گزارش خود اعلام کرده است که این شرکت گوشی تاشوی جدید خود را با قیمتی مشابه گوشی‌های پرچمدار معمولی به بازار عرضه خواهد کرد.

گوشی تاشوی شیائومی

در صورتی که گزارش این افشاگر صحت داشته باشد، قیمت نهایی تاشوی بعدی شیائومی حدود ۱۰۰۰ دلار خواهد بود که در مقایسه با دیگر گوشی‌های تاشو بسیار ارزان‌تر است. DCS همچنین به استفاده‌ی این گوشی از نمایشگر فول اچ‌دی پلاس با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ اشاره داشته است. توجه داشته باشید که در حال حاضر تمام این اطلاعات در حد گمانه‌زنی بوده و شیائومی هیچ یک از آن‌ها را تایید و یا رد نکرده است.

نظر شما در مورد گوشی‌های تاشو چیست؟ به‌نظر شما آیا شیائومی در این بخش از بازار توان رقابت با سامسونگ را دارد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.