قیمت گوشی تاشوی گوگل پیکسل فولد افشا شد - تکفارس 
قیمت گوشی تاشوی گوگل پیکسل فولد افشا شد - تکفارس 

قیمت گوشی تاشوی گوگل پیکسل فولد افشا شد

مهدی حلوائی
۲۶ دی ۱۴۰۰ - 10:15
گوشی تاشوی گوگل

هر چند که در حال حاضر تمام شرکت‌های بزرگ بازار گوشی‌های هوشمند نسبت به ساخت گوشی‌های تاشو اطمینان ندارند اما میزان تقاضا برای این گوشی‌ها در دو سال اخیر با رشد قابل توجهی روبه‌رو بوده است. حالا گزارش جدیدی از سوی وب‌سایت ۹to5Google منتشر شده است که به نام و قیمت احتمالی گوشی تاشوی گوگل اشاره دارد.

پس از عرضه‌ی گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ و عملکرد موفق آن‌ها، گفته می‌شد که گوگل رقابت با گوشی‌های تاشوی این غول فناوری کره‌ای را غیرممکن می‌دانسته و به همین دلیل از ساخت گوشی تاشوی اختصاصی خود منصرف شده است. هر چند که گوگل هیچ یک از این شایعات را تایید و یا رد نکرده است اما ظاهراً مراحل ساخت این محصول کماکان ادامه دارد. چند روز پیش نیز انیمیشنی از یک گوشی تاشو در بتای دوم اندروید ۱۲L مشاهده شد که احتمالاً مربوط به گوشی تاشوی این شرکت است.

بر اساس گزارش جدید ۹to5Google، در ابتدا نام گوشی تاشوی گوگل “لاگ‌بوک” (Logbook) بوده اما حالا این محصول با نام “نوت‌پد” شناخته می‌شود و قیمت حدودی آن نیز ۱.۷۹۹ دلار است. در صورتی که این اطلاعات صحت داشته باشند، قیمت گوشی تاشوی گوگل از گلکسی زد فولد ۳ کمتر خواهد بود. با این وجود، گوشی پرچمدار پیکسل ۶ نیز نسبت به سایر رقبا از قیمت پایین‌تری برخودار بود اما از باگ‌ها و مشکلات نرم‌افزاری متعددی رنج می‌برد. از این رو اگر گوگل قصد رقابت با سامسونگ را دارد، بهتر است تا در این زمینه عملکرد بهتری را ارائه دهد.

نظر شما در مورد گوشی‌های تاشو چیست؟ به‌نظر شما آیا گوگل در این بخش از بازار توان رقابت با سامسونگ را خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید