مشخصات و رندرهای رسمی گلکسی S22 پلاس فاش شد - تکفارس 
مشخصات و رندرهای رسمی گلکسی S22 پلاس فاش شد - تکفارس 

مشخصات و رندرهای رسمی گلکسی S22 پلاس فاش شد

مهدی حلوائی
۲۶ دی ۱۴۰۰ - 09:43
گلکسی S22 پلاس

با نزدیک شدن به رویداد معرفی سری گلکسی S22، گمانه‌زنی‌ها در مورد این گوشی‌ها بیشتر شده است. چند روز پیش گزارش‌هایی مبنی بر استفاده‌ی این سری از پرچمداران سامسونگ از محافظ نمایشگر جدید گوریلا گلس ویکتوس پلاس منتشر شد و حالا رندرهای رسمی و مشخصات کلیدی گلکسی S22 پلاس توسط ایشا آگاروال به بیرون درز پیدا کرده است.

بر اساس گزارش این افشاگر معروف، گلکسی S22 پلاس از دوربین سلفی پانچ هول و ترکیب سه دوربین پشتی بهره خواهد برد. دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی از فناوری “پیکسل تطبیق‌پذیر” (Adaptive Pixel) برای بهبود کیفیت تصاویر و ویدیوها استفاده خواهد کرد. رندرهای منتشرشده همچنین نشان می‌دهند که نمایشگر این گوشی از لبه‌های باریکی برخوردار بوده و کلید تنظیم صدای گوشی نیز در سمت راست آن قرار گرفته است.

حداکثر میزان روشنایی نمایشگر گلکسی S22 پلاس ۱.۷۵۰ نیت بوده و وزن گوشی نیز ۱۹۵ گرم می‌باشد که کمی از گلکسی S22 سنگین‌تر و از نسخه‌ی اولترا سبک‌تر است. باتری ۴.۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی، فست شارژ ۴۵ واتی و محافظ نمایشگر گوریلا گلس ویکتوس پلاس از دیگر ویژگی‌های احتمالی این گوشی خواهد بود. در حال حاضر هنوز اطلاعاتی از تاریخ عرضه و قیمت این گوشی در دسترس نیست.

نظر شما در مورد گلکسی S22 پلاس چیست؟ به‌نظر شما سامسونگ این گوشی را با چه قیمتی به بازار عرضه خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید