فروش ناامیدکننده آیفون ۱۳ مینی؛ آیفون ۱۴ نسخه‌ مینی نخواهد داشت - تکفارس 
فروش ناامیدکننده آیفون ۱۳ مینی؛ آیفون ۱۴ نسخه‌ مینی نخواهد داشت - تکفارس 

فروش ناامیدکننده آیفون ۱۳ مینی؛ آیفون ۱۴ نسخه‌ مینی نخواهد داشت

مهدی حلوائی
۲۵ دی ۱۴۰۰ - 12:23
آیفون 13 مینی

اپل اولین بار در سری آیفون ۱۲ نسخه‌ی مینی را معرفی و به بازار عرضه کرد اما این گوشی نتوانست از نظر فروش انتظارات اپل را برآورده کند. با این وجود، اپل نسخه‌ی مینی آیفون ۱۳ را نیز در سال گذشته در دسترس کاربران قرار داد اما بر اساس گزارش منابع مختلف، عملکرد ضعیف این گوشی در بازار اپل را متقاعد کرده است که نسخه‌ی مینی آیفون ۱۴ را طراحی و تولید نکند. در واقع تنها گوشی جدید سری آیفون که به نمایشگر کوچک‌تر از ۶ اینچ مجهز می‌شود، آیفون SE 2022 خواهد بود.

آیفون 13

بر اساس گزارش موسسه‌ی تحقیقاتی کانترپوینت، نسخه‌ی پایه‌ی آیفون ۱۳ در کشور چین محبوبیت بیشتری نسبت به دیگر نسخه‌ها داشته و ۵۱ درصد از فروش سری آیفون ۱۳ در این کشور را به خود اختصاص داده است. نسخه‌های پرو مکس و پرو نیز به ترتیب با ۲۳ و ۲۱ درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند و تنها ۵ درصد از فروش کل این سری از پرچمداران اپل مربوط به آیفون ۱۳ مینی بوده است. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که فروش اولیه‌ی آیفون ۱۳ در کشور چین نسبت به آیفون ۱۲ بیشتر بوده است. افزایش میزان حافظه‌ی این گوشی به ۱۲۸ گیگابایت، قیمت پایین‌تر، پردازنده‌ی بایونیک A15، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین‌های قدرتمند از مهم‌ترین دلایل این موضوع بوده است.

نظر شما در مورد سری آیفون ۱۴ چیست؟ به‌نظر شما اپل این گوشی‌ها را با چه قیمتی به بازار عرضه خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.