تمام گوشی های سری آیفون ۱۴ به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و رم ۶ گیگابایتی مجهز خواهند بود - تکفارس
تمام گوشی های سری آیفون ۱۴ به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و رم ۶ گیگابایتی مجهز خواهند بود - تکفارس

تمام گوشی های سری آیفون ۱۴ به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و رم ۶ گیگابایتی مجهز خواهند بود

مهدی حلوائی
۲۵ دی ۱۴۰۰ - 12:00
آیفون 14

بر اساس گزارش‌های قبلی، اپل گوشی‌های سری آیفون ۱۴ را در پاییز سال جاری میلادی و در چهار نسخه‌ی پایه، مکس، پرو و پرو مکس به بازار عرضه خواهد کرد. به گزارش جف پو، تحلیلگر مشهور، هر چهار نسخه‌ی آیفون ۱۴ از نمایشگر و میزان رم مشابه بهره خواهند برد.

بر اساس این گزارش، تمام گوشی‌های سری آیفون ۱۴ به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و رم ۶ گیگابایتی مجهز خواهند شد و این مورد دیگر مخصوص نسخه‌های پرو و پرو مکس نخواهد بود. اپل نسخه‌ی پایه و مینی آیفون ۱۳ را با ۴ گیگابایت رم و نسخه‌ی پرو و پرو مکس این گوشی را با ۶ گیگابایت رم در دسترس قرار داده بود. جف پو مدتی پیش نیز اعلام کرده بود که اپل سری آیفون ۱۴ را به همراه رم ۸ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد اما ظاهراً این کار موجب افزایش بیش از حد قیمت گوشی‌ها شده و اپل از این تصمیم منصرف شده است.

آیفون 13

از آن‌جایی که نسخه‌های پرو و پرو مکس آیفون ۱۴ از نظر میزان رم و نمایشگر با دیگر نسخه‌ها تفاوت نخواند داشت، باید منتظر ماند و دید که اپل چه ویژگی‌هایی منحصربه‌فردی را به این دو نسخه اضافه خواهد کرد. به احتمال زیاد، دوربین‌های این دو نسخه نسبت به نسخه‌ی پایه و مکس قدرتمندتر خواهند بود. همچنین گفته می‌شود که نسخه‌ی پرو و پرو مکس از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده خواهند کرد و حداقل میزان حافظه‌ی داخلی آن‌ها ۲۵۶ گیگابایت (در برابر ۶۴ گیگابایت نسخه‌ها غیر پرو) خواهد بود.

نظر شما در مورد گوشی‌های سری آیفون ۱۴ چیست؟ به‌نظر شما اپل باید چه ویژگی‌هایی را به این گوشی‌ها اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.