مشخصات کامل و رندرهای گلکسی تب S8 اولترا، تب S8 پلاس و تب S8 فاش شد - تکفارس 
مشخصات کامل و رندرهای گلکسی تب S8 اولترا، تب S8 پلاس و تب S8 فاش شد - تکفارس 

مشخصات کامل و رندرهای گلکسی تب S8 اولترا، تب S8 پلاس و تب S8 فاش شد

افشین نوری
۲۵ دی ۱۴۰۰ - 08:59
گلکسی تب S8

سامسونگ قرار است تبلت‌های سری گلکسی تب S8، گلکسی تب S8 پلاس و گلکسی S8 اولترا را در تاریخ ۱۹ بهمن (۸ فوریه) معرفی کند و حالا وب‌سایت WinFuture مشخصات کامل آن‌ها را به همراه رندرهایشان فاش کرده است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

گلکسی تب S8 اولترا

گلکسی تب S8 اولترا به‌عنوان یک تبلت پرچمدار مجهز به یک نمایشگر ۱۴.۶ اینچی با رزولوشن ۲۹۸۰ در ۱۸۴۸ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود و با داشتن تراکم پیکسلی ۲۴۰ PPI دارای پوشش گوریلا گلس ۵ خواهد بود.

گلکسی تب S8 اولترا

این تبلت در بخش دوربین دارای یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با فاصله کانونی f/2.0 و یک دوربین فوق‌عریض ۶ مگاپیکسلی در قاب پشت خود و دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در جلوی خود خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

کار پردازش گلکسی تب S8 اولترا را تراشه ۴ نانومتری اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پر کنار ۸/۱۶ گیگابایت رم و ۱۲۸/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بر عهده خواهد داشت و انرژی آن را یک باتری غول‌پیکر ۱۱۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد کرد. این تبلت دارای اسپیکر چهارگانه با فناوری دالبی اتموس خواهد بود و ابعاد و وزن آن به‌ترتیب ۲۰۸.۶x۳۲۶.۴x۵.۵ میلیمتر و ۵۰۸.۶ گرم خواهد بود. در بخش نرم‌افزار نیز شاهد اجرای اندروید ۱۲ خواهیم بود.

گلکسی تب S8 پلاس

گلکسی تب S8 پلاس از یک نمایشگر ۱۲.۷ اینچی سوپرامولد با وضوح ۲۸۰۰ در ۱۷۵۲ پیکسل و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد و با پوشش گوریلا گلس ۵ دارای تراکم پیکسلی ۲۶۶ PPI خواهد بود. این تبلت هم دو دوربین ۱۲ و ۶ مگاپیکسلی در پشت خود خواهد داشت اما در جلو فقط مجهز به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

گلکسی تب S8 پلاس

این تبلت هم مثل مدل اولترا از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در کنار ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. البته باتری آن کمی کوچکتر از مدل اولترا خواهد بود و ۱۰۰۹۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت خواهد داشت و ابعاد و وزن آن به ترتیب ۲۸۵x۱۸۵x۵.۷ میلیمتر و ۵۶۷ گرم خواهد بود. اندروید ۱۲ نیز به‌عنوان سیستم عامل روی آن اجرا خواهد شد.

گلکسی تب S8

گلکسی تب S8  یک تبلت ۱۱ اینچی با یک پنل امولد و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود و با پوشش گوریلا گلس ۵ تراکم پیکسلی ۲۷۶ PPI را ارائه خواهد کرد.

این تبلت دارای دو دوربین ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی در جلو خواهد بود و کار پردازش آن را تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ در کنار ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برعهده خواهد داشت. البته امکان اینکه سامسونگ از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در این تبلت نیز استفاده کند وجود دارد.

گلکسی تب S8

انرژی این تبلت را یک باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بر عهده خواهد داشت و ابعاد و وزن آن به‌ترتیب ۲۵۳.۸x۱۶۵.۴x۶.۳ میلیمتر و ۵۰۷ گرم خواهد بود. در بخش نرم‌افزار نیز باز شاهد اجرای اندروید ۱۲ خواهیم بود.

این تبلت‌ها احتمالا در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای و صورتی عرضه خواهند شد و هنوز قیمت‌ خرده‌فروشی آن‌ها مشخص نیست.


منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید