برای اولین بار در تاریخ یوتیوب تعداد بازدیدهای یک ویدیو از مرز ۱۰ میلیارد گذشت - تکفارس 
برای اولین بار در تاریخ یوتیوب تعداد بازدیدهای یک ویدیو از مرز ۱۰ میلیارد گذشت - تکفارس 

برای اولین بار در تاریخ یوتیوب تعداد بازدیدهای یک ویدیو از مرز ۱۰ میلیارد گذشت

افشین نوری
۲۴ دی ۱۴۰۰ - 11:28
یوتیوب

ثبت یک رکورد دیگر در یوتیوب و حالا برای اولین بار در تاریخ این پلتفرم تعداد بازدیدهای یک ویدیو از مرز ۱۰ میلیارد گذشته است. این رکورد متعلق به موزیک ویدیویی به نام Baby Shark  است که در اواسط سال ۲۰۱۶ توسط گروه Pingfong منتشر شده است و حالا تعداد بازدیدهای آن از مرز ۱۰ میلیارد گذشته است.

این آهنگ که یک موزیک ویدیوی شاد برای بچه‌هاست تا پایان سال ۲۰۱۸ حدود ۲ میلیارد بازدید خورده بود، اما در دو سال بعد، با ۷ میلیارد بازدید تبدیل به پربازدیدترین ویدیوی یوتیوب شد و حالا این ویدیو رکورد جدیدی را در یوتیوب ثبت کرده است.

مطالب مرتبط:

همانطور که احتمالا می‌دانید Pinkfong یک گروه موسیقی سرگرمی برای کودکان است که متعلق به کمپانی سرگرمی و آموزشی SmartStudy در کره جنوبی است. مدیرعامل این کمپانی در ستل ۲۰۱۹ گفته بود که محبوبیت موزیک ویدیوی Baby Shark باز هم افزایش خواهد یافت و احتمالا شاهد ثبت یک رکورد توسط آن خواهیم بود.

بد نیست بدانید که در حال حاضر ۶ تا از ۱۰ ویدیوی پربازدید یوتیوب، مربوط به کودکان می‌شود و حتی موزیک ویدیوی محبوب گروه Gangnam Style در پلتفرم Psy با ۴.۳ میلیارد بازدید، نتوانسته جزو ۱۰ ویدیوی پربازدید یوتیوب قرار بگیرد. این موصوع نشان می‌دهد که قرار گرفتن در ۱۰ تای برتر یوتیوب چه کار سخت و دشواری است.

منبع: Techspot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.