فروش ۳۴۱ میلیون واحدی رایانه ها در سال ۲۰۲۱ - تکفارس 
فروش ۳۴۱ میلیون واحدی رایانه ها در سال ۲۰۲۱ - تکفارس 

فروش ۳۴۱ میلیون واحدی رایانه ها در سال ۲۰۲۱

مهدی حلوائی
۲۳ دی ۱۴۰۰ - 10:08
فروش رایانه ها در سال 2021

بر اساس گزارش موسسه‌ تحقیقاتی Canalys، فروش دسکتاپ‌ها، نوت بوک‌ها و ورک استیشن‌ها در سال گذشته میلادی ۳۴۱ میلیون واحد بوده که ۱۵ درصد بیشتر از سال ۲۰۲۰ و ۲۷ درصد بیشتر از سال ۲۰۱۹ می‌باشد. از این میزان، سهم نوت بوک‌ها و ورک استیشن‌های قابل حمل ۲۷۵ میلیون واحد و سهم دسکتاپ‌ها و ورک استیشن‌های دسکتاپ ۶۶ میلیون واحد بوده است. همچنین فروش رایانه‌ها در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۱ نیز ۹۲ میلیون واحد بوده که حدود ۱ درصد بیشتر از مدت زمان مشابه در سال ۲۰۲۰ می‌باشد.

فروش رایانه ها در سال 2021

شرکت لنوو با فروش ۲۱.۷ میلیون واحدی در سه‌ماهه‌ی چهارم و فروش کلی ۸۲.۱ میلیون واحدی بیشترین میزان فروش رایانه‌ها در سال گذشته را داشته و شرکت‌های دل و اپل نیز از این نظر در جایگاه بعدی قرار گرفته‌اند. اپل با ۲۸.۳ درصد بیشترین رشد را در بین شرکت‌های دیگر داشته که عملکرد خوب این شرکت در سال گذشته را نشان می‌دهد. بر اساس گزارش Canalys، فروش رایانه‌ها از زمان شیوع ویروس کرونا رو به افزایش بوده و همین موشوع باعث شده است تا شرکت‌ها به دنبال ساخت محصولاتی بهتر، سریع‌تر و امن‌تر باشند.

نظر شما در مورد عملکرد تجاری رایانه‌ها در سال ۲۰۲۱ چیست؟ به‌نظر شما آیا فروش این محصولات در سال ۲۰۲۲ نیز با افزایش روبه‌رو خواهد بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: TechSpot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید