App Annie: در سال ۲۰۲۱ کاربران ۳.۸ تریلیون ساعت وقت خود را صرف اپلیکیشن ها کرده اند - تکفارس 
App Annie: در سال ۲۰۲۱ کاربران ۳.۸ تریلیون ساعت وقت خود را صرف اپلیکیشن ها کرده اند - تکفارس 

App Annie: در سال ۲۰۲۱ کاربران ۳.۸ تریلیون ساعت وقت خود را صرف اپلیکیشن ها کرده اند

افشین نوری
۲۳ دی ۱۴۰۰ - 09:29
اپلیکیشن

طبق جدیدترین گزارش موسسه App Annie، مشتریان بیش از هر زمان دیگری روی اپلیکیشن‌های موبایلی وقت و زمان خود را صرف کرده‌اند.

براساس این گزارش، هر کاربر به‌طور متوسط ۴.۸ ساعت در روز روی هر اپلیکیشن وقت صرف می‌کند که ۳۰ درصد بیشتر از دو سال پیش است و این به این معناست که هر کاربر حدود یک‌سوم زمان بیداری خود را صرف اپلیکیشن‌ها کرده است. البته در برخی کشورها مانند برزیل و اندونزی این عدد به ۵.۵ ساعت در روز رسیده است و در کره جنوبی ۵ ساعت در روز بوده است. کشورهای دیگری مانند مکزیک، هند و ژاپن نیز بعد از کره جنوبی قرار گرفته‌اند. در مجموع، در سال ۲۰۲۱ کاربران حدود ۳.۸ تریلیون ساعت روی اپلیکیشن‌ها وقت صرف کرده‌اند که آمار واقعا جالبی است.

اپلیکیشن

از طرفی، پول خرج شده روی اپلیکیشن‌ها در سال ۲۰۲۱ نیز بسیار زیاد بوده است، بطوریکه در مجموع ۱۷۰ میلیارد دلار و به‌طور میانگین هر دقیقه ۳۲۰ هزار دلار خرج اپلیکیشن‌ها شده است. طبق گزارش App Annie، در سال ۲۰۲۱ تعداد ۲۳۳ اپلیکیشن، هرکدام به‌تنهایی، بیش از ۱۰۰ میلیون دلار درآمد داشته‌اند که این اتفاق نیز در نوع خود جالب است. اگر بخواهیم مقایسه کنیم، در سال ۲۰۲۱ فقط ۳۸ فیلم توانسته‌اند در باکس‌‌آفیس آمریکا بیش از ۱۰۰ میلیون دلار فروش داشته باشند.

اپلیکیشن

موسسه سنسور تاور ماه گذشته در گزارش خود پیش‌بینی کرده بود که مشتریان در سال ۲۰۲۱ حدود ۱۳۳ میلیارد دلار در بخش اپلیکیشن خرج خواهند کرد که ۱۹.۷ درصد بیشتر از سال ۲۰۲۰ خواهد بود.

مطالب مرتبط:

و یک نکته جالب دیگر در گزارش App Annie اینکه تعداد دانلود اپلیکیشن‌‌ها در سال ۲۰۲۱ به ۲۳۰ میلیارد رسیده است که پنج درصد بیشتر از سال گذشته است و به عبارتی در هر دقیقه بیش از ۴۳۵ هزار اپلیکیشن توسط کاربران دانلود شده است. بخش تبلیغات نیز از این موضوع بی‌‌نصیب نمانده است و در سال ۲۰۲۱ پول خرج شده در این بخش به ۲۹۵ میلیارد دلار رسیده است که رقم بسیار قابل‌توجهی است.

منبع: Techspot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید