کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۲ علیرغم شیوع اومیکرون کرونا برگزار خواهد شد - تکفارس 
کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۲ علیرغم شیوع اومیکرون کرونا برگزار خواهد شد - تکفارس 

کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۲ علیرغم شیوع اومیکرون کرونا برگزار خواهد شد

افشین نوری
۲۱ دی ۱۴۰۰ - 13:01
MWC بارسلونا

رویداد کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۲ (MWC 2022) ظاهرا قرار است امسال علیرغم شیوع سویه اومیکرون کرونا همچنان برگزار شود. سویه جدید اومیکرون باعث شده تا تعداد افراد مبتلا به این بیماری دوباره افزایش بیابد.

جان هافمن (John Hoffman) مدیر اجرایی انجمن GSM گفته است که رویداد کنگره جهانی موبایل با رعایت سخت‌گیرانه پروتکل‌های سلامتی برگزار خواهد شد. او گفته است که برکزارکنندگان این رویداد تمام سعی خود را خواهند کرد تا امسال خیال شرکت‌ها و محققان حاضر در این نمایشگاه را از بابت موضوع سلامتی مطمئن بکند.

مطالب مرتبط:

در این رویداد قرار است بیش از ۱۵۰۰ شرکت از ۱۵۰ کشور دنیا حضور پیدا کنند و ما شاهد یکی از رویدادهای بزرگ امسال در شهر بارسلونا اسپانیا خواهیم بود. طبق آمار، در سال‌های گذشته بیش از ۱۰۰ هزار نفر در این رویداد حاضر شده‌اند، اما امسال نگرانی‌ها از بابت شیوع سویه‌های جدید کرونا تردیدهایی را درباره برگزاری آن ایجاد کرده است.

این رویداد در سال ۲۰۲۰ به‌طور کامل کنسل شد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در ماه‌های آینده چه اتفاقی می‌افتد. در حال حاضر تعداد مبتلایان روزانه‌ی کرونا در اسپانیا حدود ۱۲۰ هزار نفر گزارش شده است که رقم قابل‌توجهی است.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.