کاهش چشمگیر ارزش اتریوم در طی یک هفته گذشته - تکفارس
کاهش چشمگیر ارزش اتریوم در طی یک هفته گذشته - تکفارس

کاهش چشمگیر ارزش اتریوم در طی یک هفته گذشته

مهدی حلوائی
۲۱ دی ۱۴۰۰ - 10:17
اتریوم

اتریوم یکی از ارزشمندترین رمزارزهایی بوده که هنوز هم می‌توان آن را با کارت‌های گرافیک استخراج کرد اما انتظار می‌رود که این موضوع با تغییر مدل این رمزارز به مدل اثبات سهام تا مدتی دیگر تغییر کند. گفته می‌شود که پس از این اتفاق، استخراج‌کنندگان رمزارز نیز امکان استفاده از کارت‌های گرافیک برای استخراج اتریوم را نخواهند داشت و گیمرها سرانجام خواهند توانست به کارت‌های گرافیک مورد نظر خود دست پیدا کنند.

اتریوم که دومین رمزارز ارزشمند بازار به حساب می‌آید در طی هفته‌ی گذشته حدود یک‌چهارم از ارزش خود را از دست داد. ارزش این رمزارز در تاریخ ۱۴ دی (۴ ژانویه) به ۳.۸۷۹ دلار رسید اما در اوایل روز گذشته به ۲.۹۳۹ دلار کاهش پیدا کرد و سپس بار دیگر با افزایشی جزئی به ۳.۰۴۴ دلار رسید. در واقع ارزش اتریوم در طی یک هفته‌ی گذشته با کاهشی ۲۴ درصدی روبه‌رو بوده است و این در حالی است که ارزش این رمزارز پس از رسیدن به ۴.۸۶۵ دلار در ماه نوامبر ۲۰۲۱ نیز حدود ۳۷ درصد کاهش پیدا کرده بود.

رمزارز

ارزش دیگر رمزارزهای بازار نیز در مدت زمان مشابه با افت روبه‌رو بوده است. ارزش بیت کوین در هفته‌ی گذشته با کاهشی ۱۲ درصدی از ۴۷.۳۵۹ دلار به ۴۱.۵۱۵ دلار رسید و رمزارزهای بیت کوین کش و لایت کوین نیز در همین مدت زمان به ترتیب با افتی ۱۸ و ۱۷ درصدی مواجه شدند. البته بی‌ثباتی ارزش رمزارزها یکی از ویژگی‌های آن‌ها بوده و موضوع جدیدی به حساب نمی‌آید.

نظر شما در مورد رمزارزها چیست؟ به‌نظر شما آیا این نوع از ارزها در آینده جایگزین ارزهای معمولی خواهند شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: TechSpot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.