تاریخ معرفی و عرضه سری گلکسی S22 سامسونگ فاش شد - تکفارس 
تاریخ معرفی و عرضه سری گلکسی S22 سامسونگ فاش شد - تکفارس 

تاریخ معرفی و عرضه سری گلکسی S22 سامسونگ فاش شد

افشین نوری
۲۱ دی ۱۴۰۰ - 08:35
گلکسی S22 اولترا

طبق گزارش رسانه‌های کره‌ای، سامسونگ احتمالا در تاریخ ۱۹ بهمن (۸ فوریه) از سری گلکسی S22 خود رونمایی خواهد کرد. ظاهرا سامسونک قرار است تا آخر ژانویه دعوت‌نامه‌های رویداد آنپک خود را به شرکت‌کنندگان بفرستد. همچنین پیش‌سفارش گوشی‌های سری گلکسی S22 و عرضه آن‌ها به‌ترتیب از تاریخ‌های ۲۰ بهمن (۹ فوریه) و ۵ اسفند (۲۴ فوریه) شروع خواهد شد.

مطالب مرتبط:

سامسونگ در این رویداد به احتمال زیاد سه مدل گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا را معرفی خواهد کرد که هر سه‌ی آن‌ها مجهز به نمایشگرهای بسیار روشنی خواهند بود و گلکسی S22 اولترا نیز ظاهرا از یک لنز جدید دوربین به نام Super Clear Lens استفاده خواهد کرد.

از طرف دیگر، سامسونگ ممکن است این سه گوشی را در بازار آمریکا با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و در سایر کشورها با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ که مجهز به پردازنده گرافیکی ساخت شرکت آرم خواهد بود عرضه کند. تاکنون رندرهای متعددی از این گوشی‌ها منتشر شده است، اما هیچکدام از این طراحی‌ها رسما تائید نشده‌اند.

سامسونگ معمولا هر سال گوشی‌های پرچمدار خود را در حوالی ماه فوریه معرفی می‌کند و امسال نیز احتمال این موضوع بسیار بالاست. بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم که تاریخ دقیق رویداد آنپک سامسونگ چه زمانی خواهد بود.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید