تویوتا پرتکرارترین برند خودروسازی جستجوشده در سال ۲۰۲۱ بوده است - تکفارس
تویوتا پرتکرارترین برند خودروسازی جستجوشده در سال ۲۰۲۱ بوده است - تکفارس

تویوتا پرتکرارترین برند خودروسازی جستجوشده در سال ۲۰۲۱ بوده است

مهدی حلوائی
۱۹ دی ۱۴۰۰ - 14:06
تویوتا

شرکت استرالیایی Compare the Market با بررسی موتور جستجوی گوگل، لیست پرتکرارترین برندهای خودروسازی جستجوشده در سال ۲۰۲۱ را اعلام کرد. بر اساس این لیست، تویوتا در سال گذشته پرتکرارترین برند جستجوشده در ۴۷ کشور از ۱۵۴ کشور جهان بوده است. شرکت‌های بی ام و با ۲۹ کشور و مرسدس بنز با ۲۳ کشور در رتبه‌های بعدی این لیست قرار دارند.

پرتکرارترین برندهای خودروسازی جستجوشده 2021

شرکت‌ تویوتا در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۱۸ نیز در صدر این لیست قرار داشت و تنها در سال ۲۰۱۹ این جایگاه را به بی ام و واگذار کرده بود. بی ام و در سال ۲۰۱۹ در ۱۱۸ کشور جهان پرتکرارترین برند خودروسازی جستجوشده بود که به نوعی یک رکورد محسوب می‌شود. شرکت تسلا نیز برای اولین بار در بین ۱۰ برند برتر این لیست قرار گرفته است. شرکت‌های آئودی، هیوندای و سوزوکی نیز جایگاه بهتری را در این لیست نسبت به سال ۲۰۲۰ به دست آوردند. همچنین شرکت‌های رولزرویس و مزدا برای اولین بار از سال ۲۰۱۸ حداقل در یک کشور به عنوان پرتکرارترین برند جتسجوشده در گوگل شناخته شدند. در طرف دیگر، شرکت‌‌های فولکس‌ واگن، میتسوبیشی و آلفا رومئو در هیچ یک از ۱۵۴ کشور جهان به این مهم دست پیدا نکردند.

پرتکرارترین برندهای خودروسازی جستجوشده 2021

نظر شما در مورد پرتکرارین برندهای خودروسازی جستجوشده در سال ۲۰۲۱ چیست؟ به‌نظر شما آیا تویوتا در سال ۲۰۲۲ نیز در صدر این لیست قرار خواهد گرفت و یا بی ام و جایگاه این شرکت ژاپنی را تصاحب خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Motor1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.