بلو تایگر از اولین هدست خورشیدی جهان رونمایی کرد - تکفارس
بلو تایگر از اولین هدست خورشیدی جهان رونمایی کرد - تکفارس

بلو تایگر از اولین هدست خورشیدی جهان رونمایی کرد

مهدی حلوائی
۱۹ دی ۱۴۰۰ - 08:23
بلو تایگر سولر

شرکت بلو تایگر (Blue Tiger) روز گذشته از هدستی رونمایی کرد که با انرژی خورشیدی شارژ شده و نیازی به شارژرهای سنتی ندارد. این هدست برای اولین در مراسم CES 2022 رونمایی شد و قرار است که در بهار سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه شود. در حال حاضر قیمت این محصول مشخص نشده است.

هدست خورشیدی بلو تایگر سولر (Solare) به یک هدبند دارای سلول‌های خورشیدی پاورفویل (Powerfoyle) مجهز شده که در محیط‌های داخل و خارج ساختمان دائماً شارژ می‌شود. بلو تایگر این هدست را برای استفاده‌ی مداوم هنگام رانندگی طراحی کرده است. شرکت‌های آدیداس و اوربانیستا (Urbanista) نیز از این فناوری در هدست‌های خود بهره برده‌اند و شرکت POC، که در زمینه‌ی ساخت لوازم جانبی دوچرخه فعالیت می‌کند، نیز از آن در کلاه‌‌های ایمنی دوچرخه‌های خود استفاده کرده است.

بلو تایگر سولر

سولر از فناوری حذف نویز ۹۷ درصدی بهره برده و در محیط‌های با دمای منفی ۴۰ تا ۱۲۲ درجه فارنهایت قابل استفاده است. پشتیبانی از بلوتوث ۵.۱ تا فاصله‌ی ۳۰۰ متری، پشیبانی از دستیار صوتی گوگل و سیری و دریافت استاندارد مقاومت MIL-STD-810 از دیگر ویژگی‌های این هدست خورشیدی است.

نظر شما در مورد هدست بلو تایگر سولر چیست؟ به‌نظر شما آیا در آینده شاهد عرضه محصولاتی مشابه از سوی دیگر شرکت‌ها به بازار خواهیم بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: TechSpot

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید