تاریخ عرضه نسخه جهانی هوآوی P50 پاکت و P50 پرو مشخص شد - تکفارس
تاریخ عرضه نسخه جهانی هوآوی P50 پاکت و P50 پرو مشخص شد - تکفارس

تاریخ عرضه نسخه جهانی هوآوی P50 پاکت و P50 پرو مشخص شد

مهدی حلوائی
۱۸ دی ۱۴۰۰ - 23:12
هوآوی P50 پاکت

شرکت هوآوی در ماه جولای گذشته از گوشی‌های P50 و P50 پرو رونمایی کرد و چند هفته‌ی پیش نیز گوشی تاشوی P50 پاکت را معرفی کرد. در حال حاضر این گوشی‌ها تنها در کشور چین عرضه شده‌اند اما هوآوی امروز رسماً اعلام کرد که نسخه‌ی جهانی P50 پرو و پاکت در تاریخ ۲۲ دی (۱۲ ژانویه) در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

شعبه‌ی مالزی هوآوی در توییتر با انتشار چند تیزر، عرضه‌ی این دو گوشی در تاریخ مذکور را تایید و همچنین مشخصات آن‌ها را اعلام کرد. بر این اساس، نسخه‌ی جهانی هوآوی P50 پرو به‌جای تراشه‌ی کایرین ۹۰۰۰ از اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده خواهد کرد و هوآوی P50 پاکت نیز به‌جای سیستم‌عامل هارمونی او اس ۲ از EMUI 12 بهره خواهد برد. گفته می‌شود که هوآوی P50 پرو نیز به همین سیستم‌عامل مجهز خواهد شد. همچنین قرار است که هر دو گوشی با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶/۸ گیگابایتی به بازار عرضه شوند و نسخه‌ی پریمیوم P50 پاکت نیز از ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۵۱۲/۱۲ گیگابایتی بهره ببرد.

نظر شما در مورد گوشی‌ تاشوی هوآوی P50 پاکت جیست؟ به‌نظر شما آیا این گوشی در بازار جهانی با استقبال مناسبی روبه‌رو خواهد شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.