درآمد ۵۸ میلیارد دلاری ال جی در سال ۲۰۲۱ - تکفارس 
درآمد ۵۸ میلیارد دلاری ال جی در سال ۲۰۲۱ - تکفارس 

درآمد ۵۸ میلیارد دلاری ال جی در سال ۲۰۲۱

مهدی حلوائی
۱۸ دی ۱۴۰۰ - 09:41
ال جی

کمپانی ال جی که مدتی پیش از بازار گوشی‌های هوشمند خارج شده بود، چند روز پیش گزارش عملکرد خود در سال ۲۰۲۱ را منتشر کرد. در حالی که انتظار می‌رفت تا این شرکت به علت خروج از بازار گوشی‌های هوشمند نسبت به سال ۲۰۲۰ با افت درآمد رو‌به‌رو شده باشد، اما درآمد این شرکت در سال گذشته بر خلاف انتظارات برای اولین بار از مرز ۷۰ تریلیون وون کره جنوبی (۵۸.۴ میلیارد دلار) عبور کرده است.

گزارش منتشرشده از سوی ال جی نشان می‌دهد که درآمد سالانه‌ی این غول فناوری کره‌ای در سال گذشته‌ی میلادی با رشدی ۲۸.۷ درصدی به ۷۴.۲ تریلیون وون رسیده است که بر خلاف انتظارات تحلیلگران بوده و برای این شرکت یک رکورد محسوب می‌شود. با این وجود، سود خالص این شرکت در سال گذشته تنها ۳.۸۷ تریلیون وون معادل ۳.۲ میلیارد دلار بوده که حدود ۱ درصد پایین‌تر از حد انتظار بوده است. به‌نظر می‌رسد که بخش گوشی‌سازی شرکت ال جی سوددهی بالایی نداشته و حالا این شرکت می‌تواند روی بخش‌های سودآورتر بازار فناوری تمرکز کند.

نظر شما در مورد محصولات ال جی چیست؟ به‌نظر شما این شرکت در کدام بخش از بازار موفق‌تر بوده است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.