توییتر قابلیت Tweet Take را به تقلید از تیک تاک ارائه می کند - تکفارس 
توییتر قابلیت Tweet Take را به تقلید از تیک تاک ارائه می کند - تکفارس 

توییتر قابلیت Tweet Take را به تقلید از تیک تاک ارائه می کند

افشین نوری
۱۸ دی ۱۴۰۰ - 09:03
توییتر قابلیت Tweet Take را به تقلید از تیک تاک ارائه می کند - تکفارس 

توییتر چند ماه پیش قابلیت فلیت (Fleet) را که به‌تازگی معرفی کرده بود برای همیشه مسدود کرد و حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که این شرکت در حال کار روی یک سرویس جدید ویدیو به نام Tweet Take است که به کاربران اجازه خواهد داد تا ری‌اکشن‌های ویدیویی یا تصویری خود را در قالب یک کوت منتشر بکنند.

به این ترتیب، کاربران توییتر به جای گزینه ریتوییت یا کوت معمولی، گزینه «کوت توییت به‌همراه ری‌اکشن» را خواهند داشت که این ری‌اکشن‌ها می‌توانند ویدیو یا عکس باشند.

ایده این سرویس بسیار شبیه به قابلیت فلیت است اما تفاوت‌شان در این خواهد بود که در سرویس Tweet Take کاربران قادر خواهند بود ری‌اکشن‌های ویدیویی خود را در تایملاین اصلی بازنشر بدهند. ضمنا این ویدیوها ظاهر متفاوتی از ریتوییت‌های معمولی خواهند داشت

مطالب مرتبط:

به نظر می‌رسد توییتر این قابلیت را به تقلید از تیک تاک ارائه خواهد کرد. کاربران تیک تاک در حال حاضر می‌توانند از ویدیوها به‌عنوان ری‌اکشن خود استفاده کنند و آن‌ها را بازنشر بدهند. توییتر قبلا علاقه چندانی به این نوع ری‌اکشن‌ها و تعاملات در پلتفرم خود نداشت اما حالا به این نتیجه رسیده است که این نوع تجربه را هم در اختیار کاربران قرار بدهد.

البته این نگرانی وجود دارد که مثل قابلیت فلیت، در سرویس Tweet Take هم کاربران مورد آزار و اذیت قرار بگیرند. ضمنا اینکه بسیاری از کاربران هم‌اکنون در قالب توییت‌های کوت نیز مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند و این اتفاق ممکن است در سرویس Tweet Take هم اتفاق بیفتد. در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که توییتر چه تهمیداتی برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی در نظر می‌گیرد.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید