بی ام و از سیستم سرگرمی جدید خودروهای خود رونمایی کرد - تکفارس
بی ام و از سیستم سرگرمی جدید خودروهای خود رونمایی کرد - تکفارس

بی ام و از سیستم سرگرمی جدید خودروهای خود رونمایی کرد

مهدی حلوائی
۱۷ دی ۱۴۰۰ - 20:56
سیستم سرگرمی بی ام و Theatre Screen

بی ام و امروز از سیستم اطلاعات و سرگرمی جدید خودروهای خود با نام Theatre Screen رونمایی کرد. این سیستم از یک نمایشگر ۳۱ اینچی با رزولوشن ۸کی تشکیل شده که در قسمت بالایی صندلی‌های عقب قرار می‌گیرد و خودرو را به یک سینمای شخصی تبدیل می‌کند.

بر اساس گزارش وب‌سایت ورج (The Verge)، بی ام و این سیستم سرگرمی را در رویداد CES 2022 در خودروی سری ۷ به نمایش گذاشت. این سیستم از رزولوشن ۸۰۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل، نسبت ابعاد ۱۶:۹، ۲۱:۹ و ۳۲:۹ و اتصال ۵G پشتیبانی کرده و به سیستم‌عامل فایر او اس (Fire OS) مجهز شده است که دسترسی به اکثر سرویس‌های استریم ویدیو و اپلیکیشن‌های تلویزیون را فراهم می‌کند. نمایشگر این سیستم از نوع لمسی بوده و بی ام و علاوه بر این، صفحه‌های لمسی کوچکی را نیز روی قسمت داخلی درب‌های خودروی قرار داده است.

سیستم Theatre Screen همچنین از ۳۰ بلندگو با پشتیبانی از صدای سوراند بهره برده و به‌گفته‌ی بی ام و، چندین بلندگو در بخش پشتی صندلی‌ها قرار گرفته که در مواقع حساس با ایجاد لرزش، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای کاربران به همراه خواهد داشت. در حال حاضر هنوز قیمت و تاریخ عرضه‌ی این سیستم‌ سرگرمی جدید بی ام و مشخص نشده است.

نظر شما در مورد سیستم Theatre Screen بی ام و چیست؟ به‌نظر شما این سیستم با چه قیمتی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.