مشخصات کامل گوشی تاشوی آنر مجیک V فاش شد - تکفارس 
مشخصات کامل گوشی تاشوی آنر مجیک V فاش شد - تکفارس 

مشخصات کامل گوشی تاشوی آنر مجیک V فاش شد

مهدی حلوائی
۱۷ دی ۱۴۰۰ - 14:55
آنر مجیک V

گوشی‌های تاشو در سال گذشته به محبوبیت بالایی دست پیدا کردند و حالا شرکت آنر نیز همانند اوپو، هوآوی، شیائومی و البته سامسونگ به لیست شرکت‌های سازنده‌ی این نوع از گوشی‌‌ها اضافه شده است. آنر مجیک V اولین گوشی تاشوی این شرکت چینی خواهد بود که امروز اطلاعات و رندرهای جدیدی از آن به بیرون درز پیدا کرده است.

بر اساس اطلاعات افشاشده، آنر مجیک V در سه رنگ نارنجی، سفید و سیاه به بازار عرضه خواهد شد. رندرهای جدید این گوشی نشان می‌دهند که پنل نسخه‌‌های سفید و سیاه از جنس شیشه طراحی شده اما نسخه‌ی نارنجی از جنس چرم مصنوعی است. همچنین این گوشی از دوربین سلفی پانچ هول و ترکیب سه دوربین پشتی استفاده می‌کند. ایشان آگاروال (Ishan Agarval)، افشاگر حوزه فناوری، اعلام کرده است که مجیک V از پردازنده‌ی ۴ نانومتری اسنپدراگون ۸ نسل ۱، تراشه‌ی گرافیکی آدرنو ۷۳۰، صفحه نمایش بیرونی اولد ۶.۴۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، تراکم پیکسلی ۴۳۱ppi، و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز استفاده خواهد کرد.

آنر مجیک V

همچنین سایز صفحه نمایش داخلی این گوشی ۷.۹ اینچ و از نوع اولد خواهد بود. نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی و تراکم پیکسلی ۳۸۱ppi از دیگر ویژگی‌های این نمایشگر است. اطلاعات افشاشده‌ی جدید به استفاده‌ی این گوشی از سیستم‌عامل اندروید ۱۲، رابط کاربری MagicUI 6، باتری ۴.۷۵۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۶۶ واتی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دریچه‌ی f/1.9، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی با دریچه‌ی f/2.2، یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با دریچه‌ی f/2.0 و دوربین سلفی ۴۲ مگاپیکسلی اشاره داشته‌اند. گفته می‌شود که آنر این گوشی را دو نسخه با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶/۱۲ گیگابایتی و ۵۱۲/۱۲ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد کرد.

نظر شما در مورد گوشی تاشوی آنر مجیک V چیست؟ به‌نظر شما آیا این گوشی توان رقابت با گوشی‌های تاشوی سامسونگ را خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید