آیفون SE 2022 اپل همه ما را ناامید خواهد کرد - تکفارس 
آیفون SE 2022 اپل همه ما را ناامید خواهد کرد - تکفارس 

آیفون SE 2022 اپل همه ما را ناامید خواهد کرد

افشین نوری
۱۷ دی ۱۴۰۰ - 13:17
آیفون SE 3

اپل قرار است چند ماه دیگر از گوشی آیفون SE 2022 رونمایی کند و تاکنون شایعاتی درباره طراحی مدرن این هندست وجود داشته است. اما حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که طراحی این گوشی بسیار شبیه به آیفون SE 2020 و به‌عبارتی آیفون ۸ خواهد بود. بنابراین مشتریان انتظار تغییرات بزرگی برای این گوشی را نداشته باشند.

مطالب مرتبط:

در حالیکه این‌روزها اکثر گوشی‌های اقتصادی به سمت استفاده از نمایشگرهای تمام‌صفحه رفته‌اند، سری آیفون SE اپل همچنان از طراحی قدیمی استفاده می‌کند و ظاهرا قرار نیست به این‌زودها تغییری در آن ایجاد بشود.

خیلی‌‌ها انتظار دارند که اپل به‌عنوان یک شرکت پیشتاز در صنعت گوشی هوشمند، آیفون اقتصادی SE خود را با تغییرات جدیدی در طراحی آن ارائه بکند و بنابراین بسیار بعید که کسی بخواهد این گوشی را صرفا به‌خاطر ارزان بودن آن بخرد.

با این‌حال، انتطار می‌رود که اپل در سال ۲۰۲۴ آیفون SE خود را با یک طراحی شبیه به آیفون ۱۱ یا آیفون XR معرفی بکند. این گوشی احتمالا همچنان از تاچ آیدی استفاده خواهد کرد و شاید تاحدودی بتواند نظر مشتریان را به خود جلب بکند. در هرحال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که اپل چه ایده‌هایی در سر دارد.

نظر شما درباره آیفون SE اپل چیست؟ آیا حاضرید آن را با یک طراحی قدیمی بخرید؟

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.