آیفون ۱۴ پرو احتمالاً مجهز به سنسور فیس آیدی در زیر نمایشگر خود خواهد بود - تکفارس 
آیفون ۱۴ پرو احتمالاً مجهز به سنسور فیس آیدی در زیر نمایشگر خود خواهد بود - تکفارس 

آیفون ۱۴ پرو احتمالاً مجهز به سنسور فیس آیدی در زیر نمایشگر خود خواهد بود

افشین نوری
۱۷ دی ۱۴۰۰ - 12:49
آیفون ۱۴ پرو

اپل قرار است امسال از سری آیفون ۱۴ رونمایی کند و حالا چند مانده به این رویداد، اطلاعات تازه‌ای درباره مشخصات نمایشگر آیفون ۱۴ پرو فاش شده است.

طبق شایعات، سری آیفون ۱۴ شامل چهار مدل خواهد بود که دو تای آن‌ها مجهز به نمایشگر ۶.۱ اینچی و دو تای دیگر مجهز به نمایشگر ۶.۷ اینچی خواهند بود. از طرفی انتظار می‌رود آیفون ۱۴ پرو با تغییرات بزرگی معرفی بشود. این گوشی احتمالا به جای ناچ از سوراخ هول پانچ استفاده خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

حالا طبق اطلاعاتی که امروز فاش شده است، آیفون ۱۴ پرو از یک هول پانچ قرصی‌شکل برای دوربین سلفی خود استفاده خواهد کرد و برای تشخیص هویت از یک سنسور فیس آیدی زیر نمایشگر بهره خواهد برد. این در حالی است که سایر مدل‌های آیفون ۱۴ از ناچ استفاده خواهند کرد.

آیفون ۱۴ پرو

طبق گزارش امروز، سنسور فیس آیدی زیرنمایشگر آیفون ۱۴ پرو از فناوری پیشرفته‌ای بهره خواهد برد که امکان عمل کردن از زیر پوشش شیشه نمایشگر را به آن خواهد داد.

طبق شایعات، چهار مدل سری آیفون ۱۴ شامل آیفون ۱۴ استاندارد، آیفون ۱۴ مکس، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس خواهند بود و مدل‌های پرو مجهز به یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی خواهند بود. ضمنا آیفون ۱۴ پرو مکس ممکن است با یک فریم تیتانیومی معرفی بشود. مدل‌های پرو به احتمال زیاد از یک سیستم دوربین سه‌گانه بهره خواهند برد و در کنار دو مدل دیگر، از جدیدترین تراشه اپل در سال ۲۰۲۲ یعنی A16 بایونیک برای پردازش خود استفاده خواهندکرد.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید