لینکدین قابلیتی شبیه به کلاب هاوس ارائه می‌کند - تکفارس 
لینکدین قابلیتی شبیه به کلاب هاوس ارائه می‌کند - تکفارس 

لینکدین قابلیتی شبیه به کلاب هاوس ارائه می‌کند

افشین نوری
۱۷ دی ۱۴۰۰ - 10:27
لینکدین قابلیتی شبیه به کلاب هاوس ارائه می‌کند - تکفارس 

لینکدین از ماه مارس سال گذشته در حال کار روی قابلیتی شبیه به اپلیکیشن چت صوتی کلاب هاوس است و حالا قصد دارد این قابلیت جدید را در ماه جاری عرضه بکند.

با استفاده از این قابلیت، افراد خواهند توانست میزبان یک گفتگوی صوتی بین همکاران و دوستان خود در لینکدین بشوند. میزبان‌ها خواهند توانست گفتگوها را مدیریت کنند و شرکت‌کنندگان نیز قادر به صحبت با یکدیگر خواهند بود.

لینکدین قصد دارد این قابلیت را ابتدا برای جامعه توسعه‌دهندگان خود و سپس برای سازمان‌های بزرگتر ارائه بکند. با این‌حال، انتظار می‌رود که در بهار امسال کاربران عادی نیز به آن دسترسی پیدا بکنند.

مطالب مرتبط:

همانطور که می‌دانید، کلاب هاوس توانست در جریان شیوع ویروس کرونا محبوبیت زیادی در بین کاربران پیدا بکند و این موضوع باعث شد تا سایر شرکت‌های فناوری نیز به فکر ارائه چنین سرویسی بیفتند. برای نمونه، فیس بوک، توییتر و دیسکورد سرویس‌های مشابهی را برای کاربران خود ارائه کردند و حالا لینکدین هم می‌خواهد در این بازی سهیم باشد.

با وجود اینکه لینکدین کمی دیر به فکر عرضه چنین قابلیتی افتاده است اما این قابلیت شاید بتواند در لینکدین بهتر از هر پلتفرم دیگری به موفقیت دست یابد، چراکه افراد و موسسات به‌راحتی خواهند توانست تجربیات و دانش کاری خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند که این موضوع به‌نوبه خود می‌تواند به توسعه نیروی انسانی باتجربه و باانگیزه کمک شایانی بکند.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.