از گوشی های شیائومی ۱۱i و ۱۱i هایپرشارژ رونمایی شد - تکفارس
از گوشی های شیائومی ۱۱i و ۱۱i هایپرشارژ رونمایی شد - تکفارس

از گوشی های شیائومی ۱۱i و ۱۱i هایپرشارژ رونمایی شد

مهدی حلوائی
۱۶ دی ۱۴۰۰ - 14:53
شیائومی 11i هایپرشارژ

شیائومی امروز در جریان رویدادی در کشور هند از گوشی‌های شیائومی ۱۱i و ۱۱i هایپرشارژ رونمایی کرد. نسخه‌ی پایه‌ی شیائومی ۱۱i از شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند اما نسخه‌ی هایپرشارژ از شارژ ۱۲۰ واتی بهره می‌برد. در واقع این دو گوشی همان ردمی نوت ۱۱ پرو و پلاس هستند که شیائومی آن‌ها را مدتی قبل در کشور چین عرضه کرد و حالا آن‌ها را با نامی جدید در کشور هند عرضه می‌کند.

هر دو نسخه‌ی شیائومی ۱۱i از صفحه نمایش سوپر امولد ۶.۶۷ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل و محافظ گوریلا گلس ۵، پردازنده‌ی دایمنسیتی ۹۲۰، ۶ و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برند. همچنین کاربران می‌توانند میزان حافظه‌ی داخلی این گوشی‌ها را از طریق شیار کارت میکرو اس‌دی افزایش دهند. ترکیب دوربین‌های این گوشی‌ها نیز شامل دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتوی ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

شیائومی 11i هایپرشارژ

تفاوت اصلی این دو گوشی در باتری‌ آن‌هاست. نسخه‌ی پایه از باتری ۵.۱۶۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده و نسخه‌ی هایپرشارژ نیز به باتری ۴.۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی‌ها می‌توان به سیستم‌عامل اندروید ۱۱، رابط کاربری MIUI 12.5 و حسگر اثر انگشت کناری اشاره کرد. خوشبختانه شیائومی این گوشی‌ها را به همراه شارژر عرضه کرده که می‌تواند خبر خوبی برای کاربران باشد.

شیائومی 11i هایپرشارژ

نسخه‌ی ۶ گیگابایتی شیائومی ۱۱i با قیمت ۲۴.۹۹۹ روپیه (۳۳۵ دلار/۳۰۰ یورو) و نسخه‌ی ۸ گیگابایتی آن نیز با قیمت ۲۶.۹۹۹ روپیه (۳۶۰ دلار/۳۲۰ یورو) به فروش خواهد رسید. همچنین قیمت نسخه‌های ۶ و ۸ گیگابایتی شیائومی ۱۱i هایپرشارژ نیز به ترتیب ۲۶.۹۹۹ روپیه (۳۶۰ دلار/۳۲۰ یورو) و ۲۸.۹۹۹ روپیه (۳۹۰ دلار/۳۴۵ یورو) اعلام شده است. شیائومی این گوشی‌ها را در تاریخ ۲۲ دی و در رنگ‌های آبی، مشکی، سبز و بنفش به بازار عرضه خواهد کرد.

نظر شما در مورد گوشی‌های شیائومی ۱۱i چیست؟ به‌نظر شما آیا این محصولات به فروش مناسبی دست پیدا خواهند کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید